V novi izdaji Marketing Magazina je Nika Serdoner zbrala glavna sporočila prve mednarodne konference WFVConf 2022, kjer smo v sklopu predstavitev inovacij govorili o vplivu VR tehnologije na ustvarjanje edinstvene uporabniške izkušnje.
...
Z Natureto smo ustvarili kampanjo »Vlagaj vase« s katero spodbujamo k zavestnemu osvajanju novih znanj in veščin za razvoj na področju osebne rasti, kariere, medosebnih odnosov in fizične zmogljivosti.
V preteklih šestih mesecih smo ENKIpo povečali za 3 novopečene ENKI-je in po končanih dopustih, uspešnih Websijih in konferencah je prišel čas bildanja ekipnih mišic in spoznavanja tima zunaj pisarnišnikega teritorija. Nekega deževnega...
Prejšnji teden se je na Bledu odvijala mednarodna konferenca World Future Verse, kjer je na odru stala tudi Nika, ki je ob svetovnih strokovnjakih, kreativnih vizionarjih in ustvarjalcih inovativnih vsebin predstavila prednosti VR tehnologije (...
Tudi letošnji WEBSI nas bogati z lepimi občutki in kar tremi nagradami.
Čas je, da pospravimo plavutke, zložimo ležalnik in spijemo zadnji kozarec limonade … naša pisarna nas kliče nazaj. Šalo na stran ;)
»Virtual reality (VR)« oziroma navidezna resničnost je trend, ki bo imel širši vpliv na naše delo, izobraževanje in življenje nasploh in bo postal stalnica, s katero se bomo srečevali na vsakem koraku.
Pomanjkanje surovin, daljši dobavni roki, nedobavljivost nekaterih izdelkov in novi varčevalni zakoni so pretresli razmišljanje o obilju, ki temelji na nedotakljivi dostopnosti, priročnosti in hitrosti.
S 1.7.2023 obstoječa analitika (Universal Analytics - UA), ki jo sedaj poznamo in uporabljamo, ne bo več delovala.