BLOG

KAKŠNO ENERGIJO ŠIRI NAŠA BLAGOVNA ZNAMKA?

Zadnji dve leti se veliko ukvarjam z zavestnim ustvarjanjem, predvsem v pogledu kreiranja zavestnih blagovnih znamk. Želel sem stopiti dlje od klasičnih prijemov v duhu PR dogodkov, ko se blagovna znamka podpisuje kot zavestna zaradi donacije, ki jo podkrepi z obsežno oglaševalsko kampanjo, in se spraševal, kako ugotoviti, kakšen je resnični vpliv blagovne znamke na energijo ljudi.

Gre za namen

Izhajam iz tega, da je povsem razumsko, da nekdo, ki je vesel in razigran, v družbo prispeva dobro energijo, in obratno, nekdo, ujet v negativna čustva, okolico obremeni. Podobno je z novicami – vse več je ljudi, ki so ozavestili, da gledanje poročil z vsemi negativnimi novicami znižuje raven njihove energije. Zanimalo me je, kako tovrstne vplive meriti nivoju blagovne znamke in se prepričati, da slednja vnaša dobro energijo.

Svet energij mi je od nekdaj blizu in v tem pogledu smo v ENKI marsikateri projekt vrednotili skozi sito energije, ki jo prinaša. Če smo pred skoraj 15 leti pisarne urejali po načelih Feng Shui in so kristali ali energijsko čiščenje prostora danes praksa, me žene želja, da na dokazljiv način merimo energijski vpliv tistega, kar ustvarimo, na prostor in ljudi.

Gre za pravi namen. Še vedno živimo v svetu, ki se žene za denarjem in močjo, čeprav se pojavlja vse več svetlih izjem. 

Če smo iskreni, večino komunikacijskih sredstev usmerimo v elemente, ki zadovoljujejo ego, naj si bo to večja tržna moč, prodaja, dobiček, nagrade, … V ENKI pa se želimo usmeriti v srce in okoli prave namere ustvariti zavestne zgodbe, ki našteto dosegajo kot posledico, ne primarni cilj.

Znano je, da oglasi prevzamejo čute ljudi, s tem pa vstopajo v podzavest in vplivajo na njihove, kasneje zavestne odločitve. V tem pogledu smo oglaševalci magi, ki ustvarjamo potrebe in sprožamo vedenje. Znakovne pojavnosti ustvarjamo kot entitete, ki jih ustvarja usmerjena pozornost. Gre za strukture, v katere vnašamo svoj značaj, namen, motiv, raven zavesti, razmišljanje in še kaj ter posledično ta vložek širijo navzven.

Pa se kdaj vprašamo o naši odgovornosti tovrstnega delovanja? Je zavestno ustvarjati blagovno znamko, ki vpliva na podzavest s ciljem večje prodaje? Je odgovorno, če v ustvarjalni proces vnašamo nizko vibracijo, ki jo povzročijo npr. slabi odnosi, prekratki roki, splošno nezadovoljstvo in podobno?

Kirlianova fotografija

V ENKI smo postavili namero, da soustvarjamo zavestne blagovne znamke. Opredelimo jih kot tiste, ki na pravi način odgovorijo na resnične potrebe. V tem pogledu pa je pomembna tudi energija, ki jo vnašajo v prostor, ta pa je skupek vsega, tudi našega ustvarjalnega procesa.

Ker v poslovnem svetu še ni praksa, da bi tovrstne zgodbe ustvarjali v meditacijah ali s šamani, sem iskal načine, ki znanstveno podpirajo in potrjujejo energijski vpliv znakov blagovne znamke na prostor in ljudi. Raziskovanje je vodilo do Kirlianove fotografije in GDV (Gas Discharge Visualization) tehnike dr. Korotkova kot znanstveno proučene metode, razvite s strani Tehnične univerze SPIFMO v St. Petersburgu, ki je v Rusiji uveljavljena kot uradna metoda analiziranja in diagnosticiranja.
 

Začelo se je leta 1993, ko je Simon Kirlian položil roko na blazino in opazil preskok iskre na spodaj ležečo elektrodo. Zanimalo ga je, če je efekt iskre dovolj močan, da bi ga zabeležil fotografski papir. Med roko in elektrodo je položil fotografski papir in v popolni temi znova sprožil aparat. Ko je papir razvil in ga fiksiral, je opazil obris svoje roke. Tako je nastala prva Kirlianova fotografija in prvo opažanje človekovega subtilnega energetskega polja ter njegovih defektov.

Kako deluje?

V tem pogledu postavljam hipotezo, da lahko z različnimi vizualnimi sredstvi dokazano bolje vplivamo na ljudi in jim vzbudimo prijetne občutke v stiku z našo blagovno znamko in obratno. Tako tudi vidim potencial razvoja zavestne blagovne znamke, ki preverjeno širi dobro vibracijo, posledica katere je priljubljenost, pri tem pa so boljša prodaja, večji tržni delež in drugi klasični kazalniki posledica, ne cilj.

Da ne bom zgolj teoretiziral, bom predstavil enostavni primer tovrstne analize, ki smo ga opravili na primeru blagovne znamke ENKI, natančneje simbola, ki jo podpira.

Nekega dne sem med meditacijo začutil simbole, ki naj bi podprli zgodbo ENKI-ja. Pograbil sem list papirja in si zapisoval, kar je prihajalo v energijsko polje. Kasneje je nastalo 8 prikazanih simbolov, ki danes podpirajo naše soustvarjanje.

Simbol delfina

Danes se bom osredotočil na simbol delfina. Hipoteza je bila, da v naš ustvarjalni proces prinaša kreativnost, veselje, radost, sočutje in iskrivo radovednost. To pa smo želeli preveriti tudi znanstveno.

S tem simbolom smo podprli našo vrednoto: »Ustvarjamo, skupaj« in za raziskavo primerjali različico plakata z in brez simbola delfina. Zanimalo nas je, ali simbol dviguje raven energije in povzroči neko pozitivno spremembo ali upad energije.

Senzor Sputnik

V sobi brez ljudi smo uporabili senzor Sputnik, ki v kombinaciji z GDV napravo zaznava energijo v prostoru in ustrezne programe, ki rezultate interpretirajo v nam razumljivem jeziku. Kot razberete na spodnji sliki, se je, na plakatu s simbolom, energijska vrednost statistično pomembno povečala. To potrjuje, da je znak primeren za uporabo, saj z njim poskrbimo za dvig energije.

Stopnja kaosa

Merili smo tudi stopnjo kaosa. Iz izsledka raziskave lahko razberemo, da gre, pri posnetkih pri plakatu s simbolom, stopnja entropije navzgor, kar pomeni, da vzbudi dogajanje, radost, zanimanje. Ne povzroča umirjenosti, pač pa akcijo, kar je dobro, saj si želimo med ekipo spodbuditi ustvarjalnost.

Hipoteza potrjena

Ob tem poudarjam, da smo na začetku raziskovalne zgodbe in se veselim tistih, ki boste proces podprli z dodatnimi idejami, tudi tako, da mi pišete na jaka@enki.si. Verjamem namreč v prihodnost, ko v oglaševanju zavestno ustvarjamo blagovne znamke z namero, da te v prostor vnašajo blagodejno energijo in energijsko podpirajo ljudi.

OP: Raziskava je bila opravljena pod vodstvom Katje Jelovčan, ki ima preko 20 let izkušenj z delom z GDV tehnologijo in sodeluje z Dr. Korotkovim ter znanstveniki iz vsega sveta.

Skupaj
ustvarimo
nekaj odličnega

(ali pokličite: 01 620 3370)

Kontakt

Izpolnite obrazec in nam na kratko opišite vaše želje. Predstavnik ENKIpe vas bo kmalu kontaktiral z odgovorom. Se slišimo!