BLOG

ENKIPA ŽE 8. NAJ SPLETNA AGENCIJA LETA

Število 8 me od nekdaj navdihuje. Že sama oblika neprekinjene linije, ki kroži, mi simbolizira neskončnost lepih doživetij.

Hvaležni

Ko pobrskam po pomenu števila 8, berem, da nosi v sebi moč ravnovesja. Verjamem, da lahko delimo stanje harmonije in usklajenosti šele takrat, ko smo v pravem ravnovesju, kar takrat ustvarimo, se šteje, da nosi v sebi posebno moč.


Kot pravijo … ko srečujemo to nežno število, je to jasno znamenje, da nas za naslednjimi vrati čaka obilje v najširšem pomenu. Da so podprte naše sanje, cilji in življenjsko poslanstvo. Osmica nam narekuje, da sledimo svojemu srcu in ustvarjamo kot čutimo.


Hvaležna sem, da število 8 obeležuje rezultat ustvarjanja zadnjega desetletja. Pridobiti 8 nazivov najboljše spletne agencije me pomirja, ko presojam preteklo delo in se odločam, kako naprej.  

Naslov najboljše spletne agencije 2023, naj spletna trgovina, naj projekt javne uprave, 3 druga mesta in 3 tretje uvrstitve je še dodatno darilo za vloženo energijo.


Tovrstni dosežki so plod srčnosti, strasti, znanja in visokega zaupanja znotraj ENKIpe in partnerjev. Zaupanje pa je temelj drznosti. Zato bomo tudi v bodoče premikali meje.


Hvala za vse priložnosti,


Tjaša

HepiKids

1. mesto v kategoriji spletna trgovina

Pomagamo vam izbrati najboljše za vaše najmlajše - avtosedeži, vozički, torbe, sobice idr. S prenovljeno spletno trgovino v uporabniku prijaznejši obliki, z več interaktivnimi pomočniki, bolj usmerjeno v potrebe kupcev, ki smo jih opredelili z analitičnimi orodji.

Uporabniška izkušnja, z veliko slikovno noto, intuitivno vodi po poti prodajnega lijaka in v zelo bogati ponudbi filtrira izbor, s tem pa poenostavlja odločitev za nakup. Ves čas skušamo odgovoriti na različne nakupne faze obiskovalca in slednjega razvajati tudi v poprodajnih aktivnostih preko orodij marketinške avtomatizacije.

Predvsem si želimo lajšati izbiro in dvigovati zaupanje, zato smo izdelali pomočnike, ki preko interesa obiskovalca predlagajo optimalne izdelke, in primerjalnike, ki so v pomoč pri izbiri. Ko uporabnik izbere izdelke in vstopi v prodajni lijak, s priporočili še dodatno pospešujemo prodajo.

Povezava na spletno trgovino: www.hepikids.si

UNIVERZA V LJUBLJANI, PEDAGOŠKA FAKULTETA

1. mesto v kategoriji javne in nevladne organizacije

3. mesto v kategoriji izobraževalnih in znanstvenih organizacij

Prenovljena spletna stran Pedagoške fakultete v Ljubljani na sodoben in svež način predstavlja širino pedagoškega poklica, ki ga pridobi diplomant, ter predstavlja možnosti za delo oz. napredovanje, saj želi po eni strani privabiti najboljše študente, ki se odločajo med strokovnimi fakultetami in pedagoško usmeritvijo in po drugi tiste, ki se želijo preusmeriti v pedagoško smer (prepis).

Pomen, ki ga ima Pedagoška fakulteta pri ustvarjanju bodočega pedagoškega kadra, ponazarja animacija na vstopni strani, ki se odziva na premikanje miške skozi tri različne podobe (možgani, žarnica in krog), ki ponazarjajo univerzum.

Spletno stran v povprečju obišče več kot 70% mobilnih uporabnikov, zato je uporabniška izkušnja prilagojena slednjim, z enostavno navigacijo, iskalnikom in pregledno vsebinsko postavitvijo, ki jo bogatijo lastne fotografije. Zaradi vedenjskih značilnosti mobilnih uporabnikov so na mobilni strani umaknjene določene animacije, ki bi ovirale hitrost dostopa do informacij.

Spletna predstavitev je tudi prilagojena za osebe z oviranostmi po WCAG standardu.

Povezava na spletno stran: www.pef.uni-lj.si

GRINI

2. mesto v kategoriji izobraževalnih in znanstvenih organizacij

2. mesto v družbeno odgovorni projekti

3. mesto v kategoriji strani za otroke in mladino.

Spletišče deluje kot prijazno izobraževalno okolje, kjer igrivi Grini otroke seznanja s tematiko varovanja okolja, predvsem ločevanja odpadkov. Otrokom so na voljo poučne vsebine (Grinipedija, Grinijeve zapovedi) in igrice (Igralnica), preko katerih lahko preizkusijo znanje. Kadar Grini organizira akcijo, v okviru katere se druži z najmlajšimi, pa spletišče postane središče aktivnega udejstvovanja mladih, ki se ukvarjajo z ločevanjem odpadkov ali tematiko varovanja vodnih virov.


Spletna stran in akcije z Grinijem dosegajo izjemni doseg ciljne skupine – med okvirno 2500 otroki, ki smo jih s pomočjo šol nagovarjali na področju Domžal in okoliških občin, smo dosegali kar 80 % vpletenost. Povprečni čas pregledovanja spletne strani je izjemnih 5 minut , kar potrjuje, da otroci uživajo v Grinijevih dogodivščinah, predvsem pa se igrivo poučujejo o pomembnosti varovanja naravnih virov.


Povezava na spletno stran: www.grini.si

CESTEL

2. mesto v kategoriji naj predstavitev produkta ali storitve
3. mesto kategoriji naj predstavitev podjetij

Podjetje Cestel z razvojem lastnih rešitev prispeva k večji varnosti v prometu tako v Sloveniji kot širše po svetu.


Glavni namen prenove spletne strani je zahtevni in tehnično usmerjeni ciljni skupini predstaviti produktno rešitev SiWIM (https://cestel.si/resitve/siwim/). Ker je delovanje sistema nevidno prostemu očesu, smo spletno stran opremili s 3D animacijami, ki detajlno ponazarjajo delovanje rešitve od trenutka, ko namestimo napravo pod most, do pridobljenih podatkov, ki nam jih servira sistem.


Rdečo nit spletne predstavitve predstavljajo animacije, ki uporabnika skozi celotno uporabniško izkušnjo subtilno razvajajo in seznanjajo z rešitvami, ki so povezane z meritvami. Tehnično orientirani ljudje pri tem zaznajo, da jih povezujemo z realnimi podatki.

Cilj spletne predstavitve je pridobivanje pravih leadov, zato obiskovalca na različnih stičnih točkah interesa usmerja k oddaji kontakta (posledično visoka rast Leads).


Strateško zgodbo, ki odgovarja na potrebe ciljne skupine, potrjujejo rezultati, več kot 44 % nižja stopnja zapustnosti in več kot 190 % daljši čas, ki ga uporabniki preživijo na strani na račun ogleda animacij.


Povezava na spletno stran: www.cestel.si

Skupaj
ustvarimo
nekaj odličnega

(ali pokličite: 01 620 3370)

Kontakt

Izpolnite obrazec in nam na kratko opišite vaše želje. Predstavnik ENKIpe vas bo kmalu kontaktiral z odgovorom. Se slišimo!