BLOG

TIKTOK: IZBOR GENERACIJE, KI IZBIRA

Napoved popularnosti platform se včasih zdi kot ruska ruleta. Ne glede na začetke in njihov izvor lahko redkokdo sprva napove uspešnost vsake posebej. Kje se torej začne in kdo ponese družbeno omrežje v višave?

Generacija Z

Tokrat se obračamo na pripadnike generacije Z, ki napovedujejo trende, na katere pa se ostale generacije velikokrat obračajo s komentarjem »ah, to je za mlade«. Blagovne znamke se morajo zavedati, da je to generacija, ki napoveduje našo prihodnost. Generacija, ki napoveduje in izbira smer, v katero se premika tudi svet oglaševanja. Tista, od katere je odvisno, kaj bomo poslušali in kaj bo zares slišano. Govorimo o generaciji bodočih potrošnikov, ki pridobivajo vedno večjo kupno moč. V času njihovega hitrega načina življenja morajo biti vsebine prilagojene zavestnemu odgovarjanju in opozarjanju na pomembna svetovna vprašanja, a hkrati predstavljene na interaktiven in kratek način. Če želijo znamke zasidrati svoje ime tudi v prihodnosti, je nujno, da poslušajo zahteve bodoče generacije.

Ker vsem dobro znani TikTok omogoča ravno hitro urejanje in ustvarjanje vsebin, ki pritegnejo, je postal največkrat prenesena aplikacija v letu 2020 in s tem presegel vse aplikacije pod okriljem Facebooka. Družbeno omrežje kitajskega izvora, katerega algoritem (še) ni (pre)zasičen, prinaša blagovnim znamkam priložnost, da se svojim strankam približajo na drugačen način.

Je samo za mlade?

Ker pa se lahko vsaka stvar, ki na prvi pogled deluje enostavna in hitra, izkaže kot dvorezni meč, je tudi na TikToku ključna strateška pripravljenost. Platforma zahteva veliko in pogosto ustvarjanje ter takšne vsebine, ki pritegnejo že v prvih treh sekundah predvajanja. Vsebina mora biti prilagojena mladim generacijam, ki komercialne prodajne namere presojajo bolj kritično od ostalih, zato morajo tudi blagovne znamke pred njeno uporabo odkriti svoj globlji namen, ki ga lahko predstavijo skozi omenjeno platformo.

Kljub temu da se pripadniki generacije X morda zmrdujejo ob pomembnosti, ki jo pripisujemo TikToku, je dobro izpostaviti, da lahko tudi oni z njo potegnejo vzporednice s trendi, ki so v začetku devetdesetih krožili po svetu in združevali enako misleče. Trendi, ki so včasih dvigovali prah, kot na primer drzni modni podvigi Grace Jones, Princa in Kurta Kobaina, so danes stalna praksa #nonbinary TikTok skupnosti, ki opozarja, da obstaja. In da je čas, da jo sprejme širši svet.

Gibanja, ki so včasih prebivala le na enem koščku planeta, se sedaj širijo hitreje in močneje. Družbena omrežja delujejo kot globalne vasi, njihov ritem in tempo razvoja narekujejo mladi, medtem ko se starejše generacije učijo poslušati. Izida ruske rulete ne moremo napovedati, lahko pa napovemo, da se nič ne konča slabo, če odločitve sprejemamo s svojo intuicijo za boljši svet.

Zanimiva dejstva:

  • 118 % organski doseg za blagovne znamke (Facebook in Instagram imata povprečno nizka enomestna števila kljub večji bazi uporabnikov).
     
  • 3-9% je povprečen »engagement rate« (na Instagramu je le 1,22%).
     
  • 45 minut je povprečna količina časa, ki ga ljudje preživijo na Tik Toku.
     
  • 8-krat na dan v povprečju odprejo uporabniki Tik Tok aplikacijo.

Skupaj
ustvarimo
nekaj odličnega

(ali pokličite: 01 620 3370)

Kontakt

Izpolnite obrazec in nam na kratko opišite vaše želje. Predstavnik ENKIpe vas bo kmalu kontaktiral z odgovorom. Se slišimo!