1. Funkcionalnost: enostavna uporaba
Pacienti iščejo uporabno aplikacijo, ki jim omogoča hitro naročanje, menjavo termina ali odpoved zdravstvenega pregleda.
2. Dostopnost: jasne informacije za vse uporabnike
Spletne strani in morebitne aplikacije morajo vsem uporabnikom zagotavljati uporabne informacije. Pacienti ponavadi z uporabo aplikacij iščejo diagnostiko, vzroke in raziskujejo simptome. Pomembno pa je, da razvijalci spletnih mest ne zanemarjajo dostopnosti tudi za ljudi s posebnimi potrebami.
3. Dostop do profesionalnega posveta
Po podatkih AMJC (The American Journal of Managed Care) študije kažejo, da bi skoraj 75% zdravnikov na urgenci lahko oskrbo opravilo preko telefona ali videa. Mnogi obiski nujne medicinske pomoči so osnovni in ne potrebujejo obravnave v živo.
4. Skupnost
Mnogi pacienti, ki se soočajo predvsem s kroničnimi boleznimi, velikokrat iščejo svoje sotrpine – ljudi, ki se soočajo z enakimi težavami – in jim ponujajo nasvete, ki jim lahko olajšajo življenje.
Digitalizacija zdravstva ni pomagala le pacientom, temveč tudi zdravnikom. Po raziskavi, objavljeni v IT HealthNews, je odstotek mladih zdravnikov, ki si med svojo specializacijo želijo zapustiti študij in delo v medicini, bistveno upadel (s 25% na 9%). Digitalizacija in z njo bolj urejeni sistemi na spletnih straneh ter njihovih aplikacijah jim omogočajo lažjo organizacijo dela, več zasluženega spanca in posledično manj stresa, povezanega z delom.