GA4, KI BO ZAMENJALA OBSTOJEČO ANALITIKO, JE TUKAJ
V nadaljevanju odgovarjamo na najbolj pogosta vprašanja glede preklopa na Google analitiko 4.
Prijavite se na naše novice
V nadaljevanju odgovarjamo na najbolj pogosta vprašanja glede preklopa na Google analitiko 4.
Google analitika 4 je nova platforma za zajem podatkov o uporabnikih na spletnih straneh in aplikacijah, ki zaenkrat še deluje vzporedno z obstoječo analitiko (UA).
GA4 deluje na povsem novem uporabniškem vmesniku, ki omogoča urejanje nastavitev beleženja podatkov.
Med platformama je veliko razlik v načinu zbiranja in poimenovanja podatkov, zato podatki med sabo niso primerljivi.
Izpostavljamo nekaj ključnih sprememb pri zajemu podatkov:
Dogodki (events) v Google analitiki 4
Novost, ki jo prinaša Google analitika 4 so dogodki, ki so osnova za analizo podatkov in največja sprememba, ki jo prinaša nova analitika.
To so vse interakcije, ki jih uporabnik opravi na spletni strani ali aplikaciji, kot so npr. ogled strani (page view), klik na CTA-je, screen view, dogodki ipd. Dogodke, kot smo jih poznali v obstoječi Google analitiki, ne moremo prenesti v nov model, saj imajo drugačen namen, zato predlagamo razmislek o novem kreiranju dogodkov za zajem podatkov.
Nekatere dogodke bo Google že samodejno ustvaril (kot so page views, session start in scroll), ostale pa bo potrebno kreirati lastnoročno.
Parametri so dodatne informacije v Google analitiki 4, ki obogatijo pomen dogodkov (definirajo specifično akcijo, ki jo je opravil uporabnik ali pa dodajo dodatni kontekst dogodku).
User ID
User ID se uporablja za sledenje uporabnikom med različnimi kanali.
Cilji (goals) v Google analitiki 4
Ciljev v novi Google analitiki ne bo več. Nadomestili jih bodo dogodki.
Stopnja zapustnosti (bouce rate) v Google analitiki 4
Prav tako z Google analitiko 4 ne bo več stopnje zapustnosti. Za vpogled v ta podatke bo potrebno nastaviti dogodek konverzije.
Do roka, ko bo obstoječa Google analitika prenehala delovati, je potrebno preklopiti na Google analitiko 4 (GA4) in ponovno nastaviti vse metrike za zajem in analizo podatkov, saj le te ne bodo avtomatično ustvarjene zgolj s preklopom na GA4.
Kot smo že omenili, ciljev v novi analitiki ne bo več, zato bo potrebno cilje na novo kreirati kot dogodke in jih opremiti s parametri.
Skrajni rok do katerega je potrebno preklopiti na Google analitiko 4, je 1.7.2023, saj po tem datumu obstoječa analitika ne bo več zajemala podatkov.
Predlagamo pa, da ne odlašate do zadnjega trenutka in uredite preklop na Google analitiko 4 čimprej, saj vam bo to omogočilo, da boste pravočasno prenesli vse nastavitve, ki bodo po tem datumu izgubljene, hkrati pa boste lahko do popolne ukinitve obstoječe platforme imeli vpogled v podatke na obeh platformah in med sabo primerjali zajem podatkov.
Na ta način se boste lahko postopoma navadili nove platforme in bo prehod na Google analitiko 4 manj stresen.
Nova pridobitev pa je tudi Googlova tehnologija umetne inteligence za odkrivanje in napovedovanje novih vpogledov, ki je zgrajena tako, da sledi vedno se spreminjajočemu ekosistemu svetovnega spleta.
Nova analitika prinaša ogromno novosti in načina zajema podatkov, zato bo potrebno kar nekaj časa, da se bomo navadili novega načina.
Za vsa dodatna vprašanja vezana na prehod na Google analitiko 4 smo vam na voljo na info@enki.si.
(ali pokličite: 01 620 3370)
Izpolnite obrazec in nam na kratko opišite vaše želje. Predstavnik ENKIpe vas bo kmalu kontaktiral z odgovorom. Se slišimo!