Lahko rečemo, da čeravno nismo sredi neokrnjene narave, nas brez telefona v roki in v oblačilnih, na katerih ni našitih logotipov blagovnih znamk, oglasna sporočila spremljajo na vsakem koraku. Ker je posameznik tako močno izpostavljem promocijskim vsebinam, moramo oglaševalci še toliko bolj razmisliti, na kakšen način bomo določen produkt ali storitev uspeli približati ciljni skupini, da jih bo ta opazila.
Spodaj zapisujemo nekaj psiholoških trikov ;).
Oglaševalci poskušamo nagovarjati tako čustva kot razum, a na koncu številne raziskave kažejo, da se končni nakup v večini primerov zgodi zaradi emocionalne odločitve. Kampanje, ki nagovarjajo čustva, so tako trikrat bolj uspešne kot tiste z razumskim nagovorom. Oglasi, ki pri ljudeh sprožajo čustva, so tako usmerjeni v več emocij, a najbolj uspešni so tisti, ki nagovarjajo ponos, ljubezen, prijateljstvo, empatijo, osameljenost ... Pomemben je predvsem čustven odziv potrošnika na oglas, ne toliko vsebina, saj ta v veliki meri napoveduje končni nakup izdelka ali storitve.