AKTIVACIJA UPORABNIKA V VIRTUALNI RESNIČNOSTI
»Virtual reality (VR)« oziroma navidezna resničnost je trend, ki bo imel širši vpliv na naše delo, izobraževanje in življenje nasploh in bo postal stalnica, s katero se bomo srečevali na vsakem koraku.
Prijavite se na naše novice
»Virtual reality (VR)« oziroma navidezna resničnost je trend, ki bo imel širši vpliv na naše delo, izobraževanje in življenje nasploh in bo postal stalnica, s katero se bomo srečevali na vsakem koraku.
S cenovno vedno bolj dostopnimi in uporabnikom prijaznimi očali pa se razvoj hitro širi izven zabavne industrije in marsikatero podjetje je že zgrabilo priložnost za to neverjetno tehnologijo in svojim uporabnikom ponudilo edinstvena VR doživetja.
V ENKI-ju se zavedamo, da je prihodnost v aktivnem uporabniku, ki si želi edinstvene izkušnje, VR tehnologija pa nas pri ustvarjanju tovrstnih doživetij odlično podpira.
V nadaljevanju predstavljamo nekaj primerov uporabe v praksi.
Podjetja in blagovne znamke imajo pred sabo edinstveno priložnost, da pritegnejo svoje potrošnike z doživetji v virtualni resničnosti skozi zgodbe, ki izobražujejo in zabavajo.
VR doživetja bodo uporabnikom končno uspela približati občutke, ki bi jih doživeli v realnem svetu, uporabniki pa bodo skozi interakcije, postajali aktivni udeleženci.
Za partnerja, ki se ukvarja s proizvodnjo procesnih sistemov, smo v VR postavili njihove glavne produktne rešitve, s katerimi lahko uporabnik interaktira in skozi lastno uporabniško izkušnjo spoznava delovanje.
Na primeru industrijskega pralnika lahko prijema predmete, jih zlaga na voziček in izvede pranje.
Velik potencial pri uporabi VR tehnologije vidimo v usposabljanju, ki je v obliki kot ga danes poznamo, lahko zahteven proces, ki ga običajno spremljajo visoki stroški.
Svoje pripravnike lahko s pomočjo virtualne resničnosti spravimo skoraj v vsako situacijo, ki si jo lahko zamislimo in omogočimo, da jo »doživijo« z več čutili.
Takšno izobraževanje prinaša boljše rezultate z manj tveganji (vsako napako, ki je naredimo, lahko odpravimo s pritiskom na gumb in pričnemo znova), udeleženci pa se po opravljenem treningu počutijo bolj suvereno za opravljanje nalog.
VR izobraževanje dosega kar 80-odsotno višjo stopnjo pomnjenja in 4-krat hitrejši čas učenja v primerjavi s klasičnimi metodami, saj obogati učni proces in ga naredi veliko bolj prijetnega. (Vir: vrworldtech.com)
Virtualna resničnost bo zagotovo imela močan vpliv na prodajo nepremičnin. Potrošniki so trenutno prisiljeni kupovati nepremičnine na podlagi idejnih načrtov in statičnih fotografij, ki ne dajejo dejanskega vpogleda in delujejo neosebno.
Z VR-jem pa bodoči dom virtualno oživimo, s čimer uporabnika premaknemo iz stanja pasivnega gledalca v aktivnega snovalca, ki se sprehaja po stanovanju, izbira ploščice, barve sten, notranjo opremo ipd., še preden je gradnja končana.
Izkušnja do katere lahko uporabnik dostopa ne glede na čas in lokacijo, pa je neprimerljiva z ostalimi mediji.
Kar 81 % uporabnikov, ki so imeli stik z VR-jem, je o svoji izkušnji pripovedovalo prijateljem.
(Vir: Touchstone Research)
Rezervacije potovanj in hotelskih namestitev si kmalu bez predhodnega ogleda želene destinacije v virtualni resničnosti ne bomo znali več predstavljati. Govorimo namreč o dejavnosti, kjer na odločitev v največji meri vpliva vtis, ki ga ustvarimo.
Z uporabo VR-ja uporabnike popeljemo v daljne kraje, kjer lahko že vnaprej obiščejo priljubljene znamenitosti, si ogledajo namestitvene možnosti in soustvarjajo individualno potovanje, na katerega se bodo odpravili.
Kot lahko vidimo je virtualna resničnost (VR) ogromen ekosistem, ki ponuja skoraj neomejene možnosti uporabe in postaja prihodnost zabave, nakupnih odločitev in pomočnik pri delu.
Več kot 75 % najvrednejših blagovnih znamk je svojim uporabnikom že ponudilo virtualno izkušnjo. (Vir: YouVisit)
Blagovne znamke, ki bodo prepoznale priložnosti, ki jih prinaša virtualna resničnost, in bodo prepletle resnični in virtualni svet, bodo uporabnikom lahko ponudile izkušnjo na povsem novem nivoju, ki zagotovo ne bo ostala neopažena.
(ali pokličite: 01 620 3370)
Izpolnite obrazec in nam na kratko opišite vaše želje. Predstavnik ENKIpe vas bo kmalu kontaktiral z odgovorom. Se slišimo!