
Preko platforme GoFundMe, ustvarjene leta 2010, so do danes zbrali preko 3 milijarde dolarjev sredstev. Mreža preko 25 milijonov donatorjev je bila namenjena širokemu spektru, od zbiranja sredstev za darila do organizacije spominskih slovesnosti. Povezovala se je z družinami, ki so jim grozili sodni postopki zaradi hipotek, neporavnanih računov za zdravljenje in neplačanih šolnin, medtem kot sta se Kickstarter in Indiegogo osredotočali na projektne kampanje.
GoFundMe v ospredje ne postavlja ljudi, ki zbirajo denar zase, pač pa tiste, ki želijo pomagati v stiski, npr. ob naravnih nesrečah. Deluje kot staromodna vrednota dobrososedskih odnosov. Obiskovalcem strani ponujajo tri možnosti: donirajte, obveščajte preko Facebooka ali Twitterja. V samodejnih odzivnih sporočilih, ki sledijo nakazani donaciji, podjetje spodbuja širjenje novice o kampanji s podatkom o tem, koliko bi bila lahko posamezna promocija vredna v dolarjih glede na analize preteklih dejanj.
Doseg je posledica sposobnosti razširjanja dobrih novic – platformo nenehno nadzorujejo in ugotavljajo, katere kampanje dosegajo največ ljudi oz. koliko je bilo donacij vsako minuto. S podatki nato seznanijo lokalne medije, ko pa se zgodba razmahne, vključijo še večje medije. Zgodbe širijo tudi prek digitalnih kanalov, med drugim BuzzFeeda. Ko zanimanje usahne, najdejo način, kako ga obuditi – objavijo npr. seznam najučinkovitejših kampanj po svetu.
Prepričanje, da je tudi z minimalnim trudom mogoče doseči velike učinke, se prevaja v nov način doniranja, ta pa se širi kot virus. Uspeh naj bi bil tudi posledica potrebe po dobrem – ljudje so naveličani negativnosti v novicah in na družabnih omrežjih in si želijo česa, v kar bi lahko verjeli.
GoFundMe je tako neopazno postala največja platforma za množično financiranje na svetu, ki na mesec zbere preko 140 milijonov donacij.
Povzeto po GoFundMe, Ainsley Harris, Fast Company, Global, julij 2017.
Za radovedne.
Na podelitvi NETKO nagrad so nas 3x poklicali na zmagovalni oder, poleg tega pa smo osvojili še 3 druga mesta in 2 tretji mesti!
Tudi letos se Dan družbenih omrežij ni odvil brez naše ENKIpe. Vas zanima, kaj je novega in kaj se nam še obeta v novi eri družbenih omrežij? Berite dalje ...
Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.