
ENKI
Priljubljene oznake
CMS1
Natečaj Netko nas je tokrat prijetno presenetil z že 6. nazivom najboljše spletne agencije leta. Naziv s hvaležnostjo sprejemamo kot potrditev soustvarjanja na pravi način, pa tudi kot dodatni zagon naši vrednoti: »Premikamo meje«.
Ne počivamo na lovorikah – zadnji leti nove razmere kot posledico epidemije prepoznavamo kot veliko priložnost, pa tudi kot srčni klic, da še bolj aktivno vstopimo v svet zavestnega znamčenja.
Razvijamo pristope, preko katerih, tudi preko znanstveno dokazane metodologije, dvigujemo zavest in izboljšujemo vpliv blagovnih znamk na energijo in občutja ljudi. Naš cilj je, da na pravi način podpremo vaše zavestne zgodbe in spodbujamo srčno ustvarjanje.
Zahvaljujemo se partnerjem, ki zaupajo v naše talente, in v nadaljevanju predstavljamo letošnje nagrajence.
Naj medijska ali novičarska spletna stran
S prenovo novičarske platforme Marketing magazina smo oglaševalski branži ponudili še bolj celovit, simpatični in ažuren dostop do informacij iz oglaševalskega sveta.
Gre za vizualno in multimedijsko bogato podajanje vsebine, ki uporabnika strateško pomika med posameznimi sklopi. Tako podaljšuje stik z uporabnikom in utrjuje vez med uredništvom Marketing Magazina in bralci. Slednji najdejo različne rubrike, ki so bile oblikovane glede na spremljanje interesa in posledično odgovarjajo potrebam celovitega obveščanja na področju oglaševanja.
Grafična izkušnja sledi tiskani reviji, ki navdih išče v okolju Instagrama, pri čemer ohranja nevtralnost (zgolj barvne različice rubrik in tem), ki dajejo pravi prostor raznoliki vsebini. Tako jasno prepletamo dva ključna kanala. V ozadju platformo podpira Drupal, ki omogoča »pametni« preplet vsebine, enostavno urejanje in nenehno posodabljanje.
Video predstavitev projekta >>
Naj spletna stran javne ali nevladne organizacije, 2. mesto in Naj spletna stran za otroke in mladino, 2.mesto
Cilj prenove je bil modernizirati nastop Filozofske fakultete in predstaviti delovanje na enotni platformi, ki pokriva 31 znanstvenih področij in je razdeljena v 21 oddelkov, ki so do sedaj večinoma komunicirali preko lastnih spletnih strani. Glavni izziv je bil tako združiti razsežnost fakultete in heterogenost posameznih oddelkov na enotni platformi z enotno uporabniško izkušnjo.
Video predstavitev projekta >>
Naj spletna trgovina, 2. mesto
Namen celovite prenove igralnega portala eloterija.si in spletne strani Loterije Slovenije je bila združitev dveh spletnih platform in nadgradnja igralnega dela s profilom in novimi načini igranja, ki so usmerjeni k uporabniku.
Gre za napredno spletno platformo, saj je igralni del povezan s kompleksnimi zalednimi sistemi, ki v realnem času dajejo povratne informacije o dobitkih, stanju na računu, limitih ipd. Prilagojena je osebam z oviranostmi po standardu WCAG AA.
Dosegli smo več kot 27.500 novih igralcev (največji prirast v zgodovini), kar 43 % novih registracij in kar 45 % rast prometa glede na primerljivo obdobje preteklega leta.
Za radovedne.
Na podelitvi NETKO nagrad so nas 3x poklicali na zmagovalni oder, poleg tega pa smo osvojili še 3 druga mesta in 2 tretji mesti!
Tudi letos se Dan družbenih omrežij ni odvil brez naše ENKIpe. Vas zanima, kaj je novega in kaj se nam še obeta v novi eri družbenih omrežij? Berite dalje ...
Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.