Kapko otroke potegne v zgodbo vode. Nekaj osnov, potem pa hitro do nasvetov, kako ravnati in obvarovati življenjsko pomembno tekočino, koliko vode popiti, kako se z njo igrati, ... na hudomušen, poučen in igriv način, z drugačno spletno izkušnjo, predvsem na način, ki otroka ne obremeni in ga zabava. Na koncu pa nekaj igre in test, ki preveri znanje ter pokaže, če je otrok zrel za Varuha čiste pitne vode. Vse z namenom, da se otrok zave pomena čiste pitne vode za naša življenja in nujnosti varovanja vodnih virov.
Otroci 7-10 let
Starši otrok
Izobraževalni delavci v šolah
Zlata Diggit nagrada 2014
Netko zmagovalec 2014
WEBSi – spletni prvak 2014 (3. mesto)
Maskoto Kapko smo razvili pred leti, da smo otroke izobraževali o pomenu vode za naša življenja in dvigovali zavest o nujnosti varovanja vodnih virov. Z otroki se občasno družimo v šolah in prireditvah, nenehno pa jim je na voljo spletna stran Kapko.si, kjer, poleg številnih vsebin, najmlajše spodbujamo, da pridobijo naziv »Varuh čiste pitne vode«.
Skrbimo, da razumemo uporabnika in ga integriramo v zgodbo blagovne znamke. Zaradi koncepta spletnega mesta se osredotočamo na pregledovanje preko računalniškega monitorja.
Z aktivnostmi smo dosegli, da skoraj vsak otrok v obalni regiji pozna Kapka in njegove zapovedi. Dosegamo izjemno odzivnost otrok (skoraj 1000 upodobitev Kapka, 500 dobrih misli) in šol (cca. 80 % podpora), koncept pa je nagrajen z Zlato Diggit nagrado, znakom Netko zmagovalec in 3. mestom WEBSi – spletni prvaki. V največje zadovoljstvo je, da številni otroci kot ambasadorji varujejo čisto pitno vodo.
Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.