NIJZ

Partner

Nacionalni inštitut za javno zdravje

Strategija spletnega nastopa

Komunikacijska strategija

Epidemija Covid je spletno stran NIJZ izstrelila med najbolj obiskane platforme informiranja. V zavesti ljudi je postala eno ključnih izobraževalno-informativnih središč na področju javnega zdravja, kar je narekovalo prenovo, ki bolje odgovori na potrebe ljudi.

Na podlagi poglobljene analize potreb in intervjujev med splošno in strokovno javnostjo, smo začrtali novo uporabniško izkušnjo.

Rezultati govorijo zase

“Mobile” first pristop

+44%

daljši obisk

-30%

ogledanih strani zaradi boljšega UX

Napredna filtracija

Spletna platforma

Preko 75% mobilnih uporabnikov narekuje mobile first pristop, ki uporabniku brez nepotrebnega šuma ponudi hiter dostop do želenih informacij.

V ta namen smo na mobilni različici izpostavili priljubljene vsebine, iskalnik pa predlaga iskanje po najbolj pogosto iskanih nizih, medtem ko desktop vizualno bogati animacija.

Ne glede na vstopno točko uporabnika, se platforma razvija v globini, kjer inteligentno združuje vsebine, vezane na interes. Obiskovalec tako enostavno širi zorni kot tematike zanimanja in se sočasno informira o vsebinah nacionalnega interesa v luči širše družbene odgovornosti.
 

Gre za konglomerat informacij, ki s pomočjo inteligentne filtracije omogoča pregledovanje vsebin po tematskih področjih, ki so na voljo uporabnikom v različnih formatih (prispevki, video, podcasti, publikacije ipd.), glede na preference ciljnih skupin.

44% povečanje časa, ki ga povprečen uporabnik preživi na strani in skoraj 30% manj ogledanih strani na obiskovalca potrjuje, da je prenova odlično podprla potrebe. Tako bolje zadovoljujemo več kot pol milijona uporabnikov, ki letno obiščejo NIJZ.

Skupaj
ustvarimo
nekaj odličnega.

(ali pokličite: 01 620 3370)

Naslednji projekt

Kontakt

Izpolnite obrazec in nam na kratko opišite vaše želje. Predstavnik ENKIpe vas bo kmalu kontaktiral z odgovorom. Se slišimo!