FAKULTETA ZA ELEKTROTEHNIKO

Strategija dviga števila vpisov

Komunikacijska strategija

Prenovljena spletna stran Fakultete za elektrotehniko v Ljubljani (FE) na ciljni skupini prilagojen način predstavlja širino študijski programov in skozi vsebino razbija mit, da je študij elektrotehnike namenjen samo »štromarjem«.

Upali smo se zares upoštevati ciljno skupino in stopiti iz varne forme. Posledično smo postali opaženi, uživamo spoštovanje, približali in predstavili smo se tistim, ki jih primarno nagovarjamo. Razbili smo tudi mit, da je študij elektrotehnike namenjen samo »štromarjem«.

Rezultati govorijo zase

Uporabniško doživetje, prilagojeno ciljni skupini

+34%

sej na spletni strani

Predstavljena širina študijskega programa Elektrotehnika

pod 2 sek

nalaganje strani

Drzna spletna platforma

S prenovo spletne strani Fakultete za elektrotehniko v Ljubljani (FE) smo ciljni skupini na prilagojen način predstavili širino študijski programov in s podano vsebino uspešno razbili mit, da je študij elektrotehnike namenjen samo »štromarjem«.

Poleg drzne grafične podobe, smo korak dlje naredili še s prilagojenimi poimenovanji glavnih vsebinskih sklopov v digitalnem žargonu, kot so;

  • LVLUP na FE (»Level up na FE«), ki pomeni Študij na FE in
  • IRL (»In real life«), kar ponazarja Življenje na FE.

Ti nagovori ciljni skupini sporočajo, da jih razumemo, da vstopajo v domače okolje in da je posledično študij na FE prava izbira zanje.
 

Sledili smo tudi tehničnim pričakovanjem, zato smo posebno pozornost namenili hitrosti delovanja spletne strani in dosegli izjemno odzivnost 1,26 sek (navkljub animaciji na spletni strani), kar povprečnemu obiskovalcu morda ne pomeni veliko, ciljno skupino pa navduši.

Prenova spletne strani je prinesla vidne rezultate, predvsem pa je dosegla svoj glavni cilj - privablja študente, ki bi jo sicer spregledali.

Kampanja Dan odprtih vrat

Dnevi odprtih vrat ali “informativci” so predstavljali odlično priložnost za zagon kampanje v digitalnem okolju in prenovljeno spletno stran dodatno izpostaviti relevantni ciljni skupini.

Oblikovali smo kratke animacije in slikovne materiale, ki so odražali novo podobo spletne strani in v žargonskem nagovoru komunicirali s potencialnimi študenti Fakultete za elektrotehniko. S strateškim pozicioniranjem oglasov na spletnih platformah, kjer se ciljna skupina največ zadržuje (Reddit, Discord, družbena omrežja itd.) smo uspeli doseči glavni cilj kampanje - širitve nabora študentov.

Skupaj
ustvarimo
nekaj odličnega.

(ali pokličite: 01 620 3370)

Naslednji projekt

Kontakt

Izpolnite obrazec in nam na kratko opišite vaše želje. Predstavnik ENKIpe vas bo kmalu kontaktiral z odgovorom. Se slišimo!