Strategija spletnega nastopa
Loterija Slovenije nam je zaupala pripravo digitalne strategije za razvoj nove igralne platforme eLoterija, ki temelji na naprednem UX in UI, kjer igralni profil uporabnika dopolnjujejo korporativne in podporne igralske vsebine, ki so bile prej na ločenih straneh.
Z učinkovito strategijo spletnega nastopa smo v enotno platformo uspešno združili korporativno spletno stran ter igralni portal.
Doseženo visoko zadovoljstvo uporabnikov
novih igralcev
Največji prirast novih igralcev v zgodovini
rast prometa v primerjavi s prejšnjim letom
Enotna uporabniška izkušnja
Nova igralna platforma vizualno sledi celostni podobi posameznih iger, poleg tega pa jo dopolnjujejo tudi efekti, ki simulirajo dejansko igranje. S tem pri uporabnikih dodatno vzbujamo željo po igranju in iskanju sreče. S premišljenimi pristopi, kot je npr. hitro igranje, smo uvedli načine, ki razvajajo obstoječe igralce in hkrati privabljajo nove.
Spletna platforma je zasnovana in oblikovana tako, da uporabnike nagovarja kot na prodajnih mestih, saj jim, glede na fazo igralnega procesa, predlaga še dodatne možnosti dobitkov.
Uporabnik lahko sedaj enostavno prehaja med različnimi igrami in osvaja nove, s katerimi do sedaj morda ni bil seznanjen. Ves čas vzbujamo tudi občutek odgovornosti, saj so uporabnikom jasno vidni podatki o vplačilu in stanju na računu.
Spletna platforma bogati uporabniško izkušnjo, kar potrjuje raziskava med igralci, ki je zabležila visoko zadovoljstvo in enostavnost uporabe.
V prvih šestih mesecih po objavi smo zabeležili izjemne rezultate:
- več kot 27.500 novih igralcev (največji prirast v zgodovini), prek 40 % od teh je novih,
- rast prometa pa beleži več kot 40% rast (glede na primerljivo obdobje preteklega leta)
Prejeli smo tudi Netko priznanje v kategoriji naj spletnih trgovin in 2. mesto na Websi spletni prvaki.
Nagrade
Skupaj
ustvarimo
nekaj odličnega.
(ali pokličite: 01 620 3370)