NARAVI prijazno, otrokom igrivo

Komunikacijska strategija

V ENKI smo od nekdaj zavezani naravi, ki jo občudujemo, spoštujemo in sprejemamo z največjo hvaležnostjo. 
 

V nameri ohranjanja čiste narave smo ustvarili več različnih projektov, ki smo jih namenili ali otrokom kot ambasadorjem novih navad ali pa splošni javnosti, ki ima željo do večjega zavedanja.

Prepoznali smo priložnost, da vzgajamo ambasadorje do narave odgovornega ravnanja, zato smo na širšem področju Slovenije z različnimi družbami nagovarjali predvsem najmlajše. Ustvarili smo različne maskote, okoli katerih je bila oblikovana celostna strategija okoljskega nagovora.

Zgodbe Cevka, Grinija, Kapka, Medota in drugih so dosegale izjemne rezultate. Vpletenost izobraževalnih inštitucij, zavzetost mladih, sprejemanje odraslih in angažiranost družb, ki projekte podpirajo, nas radostijo in pomirjajo v pogledu volje do ohranjanja čistega okolja. 

Rezultati govorijo zase

Populacije otrok z okoljskimi načeli

10+

mednarodnih nagrad

Številne nagrade za naj projekt leta

80%+

vpletenost ciljne skupine

Strategije nagovora otrok

Izjemne rezultate smo dosegali preko interaktivnih iger, ki so poučevale o posameznih tematikah. Ves čas smo se zavedali, da podajanje znanja otrokom prek navodil ni najboljša pot, zato smo izumljali vedno nove načine, prek katerih so se otroci igrali, sočasno pa prejemali dragocena znanja.

Spoznali smo, da so otroci veliki ambasadorji, ki živijo svoje vrednote. Spoznanja in znanja so prenašali odraslim, tako pa je osnovna namera varovanja okolja postala realnost.

Rezultati so bili izjemni, če zgolj omenimo preko 80% vpletenost šol, več sto fizičnih izdelkov otrok na kampanjo, povprečni čas pregledovanja na spletni strani več kot 6 minut, več tisoč igranj poučnih igric, prek 10 mednarodnih nagrad in številne nagrade za najboljše otrokom prijazne projekte v Sloveniji.
 

Primavoda

Blagovno znamko PRIMAVODA smo razvili z namenom izobraževanja prebivalcev Ljubljane o pomenu varovanja vodnih virov. Ustvarili smo izobraževalno platformo, ki predstavlja pomen vode v našem življenju, razlaga sistem distribucije v upravljanju družbe JP VO-KA Snaga in predvsem spodbuja k aktivnemu varovanju vodnih virov.

Z aktivnostmi na številnih področjih smo nagovorili ciljne skupine in jih vodili na spletno mesto Primavoda.si, kjer smo jim preko VOKApedie podali številne koristne informacije in z aplikacijami, ki omogočajo preverjanje porabe vode, iskanje pitnikov z mobilnimi napravami, nadzor vodostanja, iskanje virtualne vode idr., širili zavedanje o pomenu čiste pitne vode.

Spletna platforma je bila že leta 2012, v svoji prvotni obliki, nagrajena s kar dvema “Netko zmagovalec” znakoma, v prenovljeni podobi pa je prejela kopico nagrad, in sicer Zlato Diggit nagrado za najboljši spletni projekt javne uprave 2016, PoMP nagrado za najboljši medij javnega sektorja, združenj in neprofitnih organizacij 2016 in 3. mesto na WEBSi - spletni prvaki 2016 v kategoriji družbeno-odgovorni projekti, mednarodno pa s Honorable Mention na prestižni platformi Awwwards in Special Kudos na CSS Design Awards.

eSvet

S projektom eSvet smo skušali problematiko in izzive energetske prihodnosti Slovenije, EU ter sveta približati informacijskim in komunikacijskim potrebam ciljnih skupin, ki do objave portala v slovenskem jeziku niso imele na voljo uporabniško prijaznega, informacijsko bogatega, strokovno kredibilnega in tehnološko dovršenega spletnega mesta o energiji/energetiki, še posebej pa ne o jedrski energiji.

Z namenom pritegniti ciljne skupine in jim pričarati vabljivo uporabniško izkušnjo, četudi tematika ni v prvem planu zanimanja, smo spletišče zasnovali kot kombinacijo video, animiranih, slikovnih in vsebinskih komponent. Obiskovalca vodimo po svetovih energije, kjer sicer strokovne tematike predstavljamo v uporabniku prijaznem in razumljivem jeziku ter, kadar je le mogoče, obogateno z interakcijami.
 

Izdelali smo tudi interaktivno aplikacijo, s katero obiskovalca postavljamo v vlogo operaterja elektrarn, ki proizvajajo električno energijo iz različnih virov energije. Skozi simulacijo, v kateri mora uporabnik zadovoljiti dnevnim potrebam po električni energiji (uporabljamo realne podatke povpraševanja po električni energiji, obratovanja elektrarn, izpustih CO2, cenah itd. v Sloveniji), na praktičen in privlačen način ozaveščamo, kako posamezne odločitve vplivajo na zanesljivost in stroške oskrbe z električno energijo ter izpuste CO2, ki nastajajo pri njeni proizvodnji.

Spletišče v ozadju nevsiljivo spodbuja gibanje za energetsko prihodnost, s čimer združujemo in izobražujemo interesne javnosti, ki jih tematika zanima in bodo na dolgi rok vplivni mnenjski voditelji.

Skupaj
ustvarimo
nekaj odličnega.

(ali pokličite: 01 620 3370)

Naslednji projekt

Kontakt

Izpolnite obrazec in nam na kratko opišite vaše želje. Predstavnik ENKIpe vas bo kmalu kontaktiral z odgovorom. Se slišimo!