MINISTRSTVO
ZA ZDRAVJE

Upravljanje družbenih omrežij

Komunikacijska strategija

Za potrebe Ministrstva za zdravje smo leta 2022 zasnovali kreativno kampanjo z namenom ozaveščanja o novi realnosti življenja s koronavirusom, predvsem med mladimi, ki je na TikToku prinesla odlične številke ogledov videev.

Po zaključku uspešne kampanje smo bili leta 2023 izbrani še za sodelovanje pri zasnovi obsežnejšega celoletnega projekta Ambasadorji zdravja, kjer smo s številnimi znanimi obrazi uporabnike družbenih omrežij ozaveščali o škodljivosti alkohola in kajenja, pomembnosti duševnega zdravja in raku.

Pred začetkom obeh kampanj in upravljanja družbenih omrežij Ministrstva za zdravje smo najprej sledili želji po oblikovanju dostopnejših profilov, ki so bližje uporabnikom. To smo dosegli tako s preoblikovanjem slikovnih grafik, ki so informacije podajale razločneje, kot tudi z nadgradnjo besedil, ki so spodbujala vpletenost uporabnikov in poskrbela za bolj sproščen ton komunikacije.

Z vpeljavo številnih video objav z ambasadorji zdravja smo sledili globalnemu trendu družebnih omrežij, kot so Instagram, TikTok in Facebook, kar se je poznalo tudi na dobrih rezultatih objav.

Rezultati govorijo zase
12570

povprečje ogledov TikTok videev

1 mio+

doseženih uporabnikov

2,4 mio+

prikazov objav

+47%

sledilcev na Instagramu

Kampanja Nepovabljen gost

Primarni cilj kampanje je bil javnost ozavestiti o prilagojenem življenju s koronavirusom in pozvati k odgovornemu ravnanju - kljub temu, da zakonski ukrepi v ta namen niso več obstajali.

Ker so mlajši uporabniki predstavljali glavno ciljno skupino, smo se odločili za humorističen pristop komuniciranja na platformah, kjer se mladi največ zadržujejo.

Poleg obstoječih družbenih omrežij smo odprli nov TikTok profil Ministrstva za zdravje in se lotili izbire vplivnih posameznikov, ki so učinkovito nagovorjali predvsem mlade. S serijo številnih kratkih video epizod smo ustvarili humoristične zgodbe, ki smo jih obogatili z informativnimi in izobraževalnimi vsebinami.

Zabavne vsebine, ki so kljub poudarku na humorju, subtilno vsebovale vsa ključna komunikacijska sporočila smo dodatno podprli s finančnim zakupom na družbenih omrežjih.

Posledično smo dosegli vrhunske rezultate, saj so imele vsebine več kot 2,4 milijona prikazov, povprečen doseg video vsebin na novem TikTok profilu pa se je zavihtel prek 12.570.

Kampanja Ambasadorji zdravja

Z izbranimi 3 ambasadorji zdravja, od katerih je vsak pokrival svoj vsebinski steber, smo pripravili vsebinsko zasnovo digitalnih aktivnosti in objav, ki so podpirale dejavnosti ambasadorjev na terenu.

Za potrebe prvega vsebinskega stebra, ki je zajemal škodjivosti alkohola in tobaka, smo se v sodelovanju z glasbenikom Challetom Salletom osredotočili predvsem na mlajše uporabnike. S pripravo relevantnih vsebin, sproščeno komunikacijo in snemanjem kratkih videev smo učinkovito ozaveščali o problematiki in hkrati gradili bazo mlajših sledilcev.
 

Središče drugega vsebinskega stebra je predstavljalo duševno zdravje, ki ga je zastopala znana TV voditeljica Melani Mekicar. Bogat obseg aktivnosti smo, s podobnimi taktikami kot pri prvem stebru, podprli na družbenih omrežjih, kjer smo z razbijanjem mitov in širjenju dejstev uporabnike na sproščen način ozaveščali o pomembnosti duševnega zdravja.

Tretji vsebinski steber je zajemal ozaveščanje o raku in pozival k preventivnim pregledom. Obstoječe materiale ambasadorke zdravja in igralke Tine Gorenjak smo prilagodili za učinkovito komuniciranje na družbenih omrežjih, hkrati pa smo zasnovali nov idejni koncept, ki je lepo zaokrožil zaključek celotne kampanje.

Skupaj
ustvarimo
nekaj odličnega.

(ali pokličite: 01 620 3370)

Naslednji projekt

Ostali projekti

Kontakt

Izpolnite obrazec in nam na kratko opišite vaše želje. Predstavnik ENKIpe vas bo kmalu kontaktiral z odgovorom. Se slišimo!