AR Rekordo mania 3

Komunikacijska strategija

Tradicionalno zbiranje sličic in polnjenje albumov z živalskimi rekorderji Rekordomania smo za naročnika SPAR Slovenija pripravljali več let.

Pustolovščina s hudomušnim mačkom Garfieldom je v svoji 3. različici omogočila mladim zbirateljem, da ob poučnem odkrivanju živalskih lastnosti, svoje najljubše živali tudi oživijo s pomočjo razširjene resničnosti (AR).

REKORDOMANIO 3 smo poleg klasičnega zbiranja nalepk obogatili še z digitalno aktivacijo na spletni strani in mobilno aplikacijo ter te podprli še na družbenih omrežjih in drugih spletnih medijih.

Glavni poslovni cilj kampanje je bila rast prodaje, ki smo jo posredno dosegli z pospeševanjem obiska trgovin SPAR in INTERSPAR, obiske pa smo povečali s sodelovanjem v akciji Rekordomania 3.

Rezultati govorijo zase

3. mesto aplikacije na Google Play

4700+

sodelujočih v aktivacijah

5200+

prenosov aplikacije v prvih dveh tednih

19000+

obiskovalcev spletne strani

Interaktivna izkušnja uporabnikov

Ker je osrednja tematika Rekordomanie 3 ozaveščanje o ohranjanju živalskih vrst, so bile v ta namen obiskovalcem spletne strani na voljo tematske zavozlane uganke, nasveti za ohranjanje ogroženih živalskih vrst in druge poučne vsebine, predstavljene na zanimiv način za ciljno skupino.

Mladi raziskovalci in njihovi starši so tako lahko s skeniranjem sličic iz albuma in talnih nalepk v prodajalnah SPAR in INTERSPAR, rekorderje (živali) oživili v prostoru ter tako kjerkoli ustvarili povsem svoj živalski svet. Takšno navidezno resničnost smo uspeli doseči z uporabo AR tehnologije oz. tehnologije razširjenje resničnosti

Mačji junak Garfield pa je prenose aplikacij dodatno spodbujal z nastopi na udarnih zunanjih oglasih in v atraktivnem TV spotu.

Oglaševanje

Obstoj nove. zabavne uporabniške izkušnje je bilo treba sedaj le še učinkovito skomunicirati glavnim ciljnim skupinam - otrokom in njihovim staršem ter starim staršem.

S ciljem visokega dosega, smo zastavili širok nabor marketinških aktivnosti, ki je zajemal televizijske in tiskane oglase, digitalno oglaševanje, oglaševanje na prodajnih mestih, zunanje oglaševanje, sodelovanje z vplivneži, vzpostavitev spletne strani, odnosi zjavnostmi – donacija, prisotnost na družbenih omrežjih itd.

Ko so glavna sporočila dosegla naše ciljne skupine, smo lahko z mobilno aplikacijo, ki z AR tehnologijo na igriv in poučen način omogoča oživljanje živalskih junakov v kateremkoli prostoru, ciljni skupini pričarali izjemno doživetje.

Posledično smo dosegli izjemen odziv ciljne skupine, mobilna aplikacija je namreč dosegla celo 3. mesto na Google Play platformi (prehiteli sta jo le Covid aplikaciji).

Skupaj
ustvarimo
nekaj odličnega.

(ali pokličite: 01 620 3370)

Naslednji projekt

Kontakt

Izpolnite obrazec in nam na kratko opišite vaše želje. Predstavnik ENKIpe vas bo kmalu kontaktiral z odgovorom. Se slišimo!