Natureta

Lastnik

Eta Kamnik

Ime projekta

Natureta

Opis projekta

Skupina Eta Kamnik je z blagovno znamko Natureta vodilna blagovna znamka na področju vložene in zamrznjene prehrane. 

Od leta 2021 znamko podpiramo kot hišna agencija, s ciljem, da jo približamo mladim in dodatno utrdimo vezi med obstoječimi in potencialnimi kupci. Z »Always on« strategijo smo obrnili logiko občasnih intenzivnih kampanj na način, da smo ves čas prisotni in v stiku s ciljnimi skupinami na njim nevsiljiv in uporaben način. 

Da bi se kar najbolj poenostavili nakup, smo se lotili tudi nadgradnje spletne trgovine preko »Growth Hacking« pristopa. Tekom leta 2021 smo, z različnimi testiranji, izboljševali uporabniško izkušnjo, pri čemer smo v tem času dosegli izjemno 313 % rast spletne prodaje, po sami prenovi pa zabeležili še dodatno preko 150 % rast. 

 

Ciljne skupine

Obstoječi kupci

Online nakupovalci

Mlajši uporabniki

Nagrade

Netko - Naj spletna trgovina

Netko - Najboljši produkt oz. storitev

Glavne aktivnosti

V smeri višje prepoznavnosti znamke Natureta med mlajšimi ciljnimi skupinami smo v zgodbo znamke vnesli več igrivosti s številnimi aktivnostmi na družabnih omrežjih in izrazito nadgradnjo uporabniške izkušnje na spletu, kjer smo združili prej dve ločeni platformi, podkrepljene s strateško zasnovano in proračunu prijazno digitalno kampanjo in uporabo orodij avtomatizacije.

Uporabniška izkušnja

»Always on« strategija nam nareka stalno prisotnost v okolju, kjer se nahajajo uporabniki.  Ob spremljavi klasičnih medijev smo se posebno posvetili nadgradnji digitalne prisotnosti, kjer smo ciljne skupine spremljali s številnimi nasveti na družabnih omrežjih, z orodji poštne avtomatizacije, in izrazito dodelavo izkušnje na spletu. 

 

Zasnovali smo očem privlačni krožni tok, ki odgovarja vsem fazam nakupnega procesa, pri čemer obiskovalca subtilno pomika po prodajnem lijaku. Največjo vlogo pri tem odigra strateška povezava med članki in recepti, prepletenimi s konkretnimi izdelki Natureta, ki so tako le klik od domačega hladilnika.

Rešitve, ki prinašajo rezultat

Poleg izjemne rasti prodaje (313 %), smo povečali čas na sejo za 64 %, pregled strani za 45 % in znižali stopnjo zapustnosti, kar je po prenovi prineslo še dodatno rast (150 %).

Prenovljena spletna trgovina je nagrajena s kar dvema Netko nagradama v kategoriji spletne trgovine in predstavitev projekta, »Always on« kampanja pa prinaša številne kazalce rasti.

2x

Natureta_spletna_stran
Natureta_desktop

Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.