CORNY
ATLANTIC TRADE
Prijavite se na naše novice
ATLANTIC TRADE
Energetske tablice Corny smo povezali z aktivnim preživljanjem prostega časa in prek zabavnih družinskih doživetij priljubljenih vlogerskih družin vzpodbudili interakcijo med ciljno skupino in blagovno znamko.
Z raziskavo družbenih omrežij smo se bolje spoznali s potrebami in željami ciljne skupine, na podlagi katerih smo nato izbrali tri priljubljene vlogerske družine (vplivneže). Namesto klasične promocije izdelkov, smo jih postavili pred poseben izziv - načrtovanja najboljše Corny družinske dogodivščine, in sicer v treh korakih:
Na ta način smo ciljni skupini (primarno družinam), posredovali ideje za izlete, na katerih pa so nivoje energije dvigovale ploščice Corny. S tem smo produkt izpostavili kot nepogrešljivo mailico na poti.
Dvomestna rast prodaje glede na prejšnje leto
višji doseg kot pri digitalnem zakupu
prikazov
interakcij ciljne skupine
Poleg cilja posredovanja zanimivih idej za izlete, smo se v kampanji osredotočili še na 3 pomembne cilje:
Pri tem je bila seveda zelo pomembna izbira komunikacijskih kanalov, na katerih je potekala kampanja.
Primarni komunikacijski kanal so bili vplivneži:
Komunikacija je potekala večinoma prek video posnetkov na družbenih omrežjih, podporno pa smo vključili tudi spletno oglaševanje in aplikacijo za glasovanje.
Dosegli smo izjemne rezultate, ki so preračunano dosegli kar 3x višji doseg kot v primeru klasičnega digitalnega zakupa:
Drastično preseženi so bili tako komunikacijski kot poslovni cilji, ob zavedanju, da je šlo za prvo kampanjo partnerja v Sloveniji, z izjemno omejenim proračunom.
Pri tem je še pomembneje, da nismo zabeležili zgolj promocije, pač pa smo ciljno skupino integrirali v zgodbo blagovne znamke.
(ali pokličite: 01 620 3370)
Ostali projekti
Izpolnite obrazec in nam na kratko opišite vaše želje. Predstavnik ENKIpe vas bo kmalu kontaktiral z odgovorom. Se slišimo!