Strategija spletnega nastopa

Komunikacijska strategija

Skupina Goolets kot strokovnjak za najem plovil poskrbi za vrhunsko in brezskrbno doživetje na vodi. 

Zaradi izjemnih rezultatov poslovanja na področju najema guletov (lesenih turških plovil), so se odločili svojo dejavnost razširiti še na področje najema prestižnih jaht. 

V ta namen smo se lotili tako celovite prenove blagovne znamke, kot tudi njihovega digitalnega nastopa.

Za ključne cilje prenove smo si zadali:

  • dvig prepoznavnosti blagovne znamke,
  • pridobivanje relevantnih kontaktov za prodajo in
  • zagotavljanje vseh ključnih informacij za najem plovila na enem mestu.

Med ciljne skupine smo uvrstili zahtevne in navadno premožnejše stranke, ki jih zanimajo luksuzna in gulet plovila za najem (s posadko), yachting, boating, crewed charter in luksuzne počitnice.

Rezultati govorijo zase

Najboljši turistični projekt leta

+90%

rast kontaktov

Uvrstitev med 14 najboljših potovalnih strani na svetu

+80%

rast ogleda strani

Spletna platforma

Večino prvih stikov s stranko se vzpostavi prek spletne strani.

Zato smo se lotili izdelave strateško premišljene spletne platforme, ki potencialne stranke seznanja s številnimi prednostmi in jih gladko vodi po prodajnem lijaku, vse do do oddaje kontakta. Od trenutka, ko podjetje prejme uporabnikov kontakt, postane njihov pristop zelo oseben in s ciljem zagotoviti nepozabno doživetje na plovilu.

Naš cilj je bil torej v uporabnikih vzbuditi prijetno počutje ob stiku z blagovno znamko Goolets in na tem graditi zaupanje, da so lahko uporabniki prepričani, da so našli pravega partnerja.

Čeprav je pridobivanje kontaktov izjemnega pomena, smo se v tem primeru oddaljili od agresivnih praks in raje subtilno poiskali poti da uporabnikovega strinjanja, da se povežemo tudi osebno. V ta namen smo uporabili kvize, planerje, chat bot, e-knjige, Marketing automation in druga orodja.
 

Celovita prenova blagovne znamke in spletnega nastopa se kaže v izjemnih rezultatih, med katerimi se splača izpostaviti več kot 90% povečanje kontaktov (Leads), skoraj 50% rast obiska, skoraj 80% rast ogleda strani in več kot 50% znižanje stopnje zapustnosti strani. Navkljub takratnem obdobju s Covid-19 je tako podjetje Goolets dosegalo rekordne rezultate.

Spletni nastop je dosegel izjemne ocene tudi na mednarodni ravni, kjer je bil izpostavljen kot primer odlične prakse. Nagrajen je kot Site of the Day na mednarodnih natečajnih platformah, v Sloveniji pa razglašen za najboljši turistični projekt v letu 2021.

Kot, da to še ni dovolj, je spletna stran Goolets.net zapisana med 14 najboljših svetovnih potovalnih spletnih strani.

Razvoj logotipa

Prenova celostne grafične podobe se običajno prične pri zasnovi logotipa. Pri tem smo s kreativnim razmišljanjem poskušali zasnovati eleganten logotip, ki bo hkrati vsebinsko smiselno dopolnjen. Rezultat je privlačen znak, ki ga sestavljajo smiselno izbrani simboli:

  • svetilnik, ki nam kaže smer,
  • krmilo, ki nam omogoča, da smeri sledimo in
  • sidro, ki nam omogoča varen pristan, ko dosežemo cilj.

Nagrade

1. mesto v kategoriji TurizemWebsi
1. mesto v kategoriji TurizemDiggit
Special Kudos, Best UI & UX Design, Best InnovationCSS Design Award

Skupaj
ustvarimo
nekaj odličnega.

(ali pokličite: 01 620 3370)

Naslednji projekt

Kontakt

Izpolnite obrazec in nam na kratko opišite vaše želje. Predstavnik ENKIpe vas bo kmalu kontaktiral z odgovorom. Se slišimo!