Vstopamo v svet barv, zato slednje stopajo v ospredje in gradijo domačnost spletnega okolja, ki spodbuja fazo sanjarjenja in raziskovanja, nevsiljivo pa vodi do faze (pred)nakupa.
Odločeni hitro dostopajo do iskanih vsebin preko filtra, ki zaseda ključno pozicijo, ali klasične menijske pozicije, medtem ko so neodločeni prepuščeni raziskovanju glede na osebne želje, naj bo to preko fotografij, videa, idej, priporočil ali klasične menijske strukture. Navkljub številnim možnostim pri slednjih spletišče hitro predvidi potrebe obiskovalca in ga vodi po primernih sklopih.
Uporabniku ves čas pomagamo s smiselnimi pripomočki, kot so sistemske rešitve, barvna karta, kalkulator porabe, iskanje najbližje lokacije, priporočeni pripomočki idr. in tako pomagamo do odločitve, kaj postaviti v nakupovalni listič, ki vodi v (pred)nakupno fazo.
Privatni investitorji, ki urejajo ali prenavljajo dom (30-60 let)
Mladi (20+), ki urejajo svoj dom
Strokovna javnost
Netko finalist 2014
Uporabniku prijazno, pod okriljem enega spletnega mesta, predstavljamo vse programe in tako promoviramo vse pomembnejše JUB-ve blagovne znamke in področja delovanja.
Primarne vsebine spletnega mesta smo zasnovali na prodajnem programu JUB-a. Slednje obiskovalca vodijo v neodvisne in samostojne, deloma pa tudi povezane vsebinske sklope, prilagojene programu, ki ga predstavlja družba. V okviru primarnih vsebin celovito predstavljamo sistemske rešitve in nudimo druge praktične pripomočke (npr. kalkulator porabe, najbližji mešalni center, …), ki uporabnika integrirajo v zgodbo blagovne znamke in vodijo od faze raziskovanja do faze (pred)nakupa.
Skrbimo, da razumemo uporabnika in ga integriramo v zgodbo blagovne znamke, pri čemer se prilagajamo različnim prikazovalnikom. Navkljub izjemnemu obsegu asortimana, po analizah ciljnih skupin ugotavljamo, da stran logično vodi po poti, predvsem pa uporabnikom pri pregledovanju vzbuja zadovoljstvo in užitek.
Spletno mesto učinkovito ciljne skupine integrira v zgodbo blagovne znamke JUB. Rešitev, nagrajeno z Netko finalist znakov v kategoriji produkti in blagovne znamke, smo ustrezno prilagodili za potrebe delovanja v 13 državah.
Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.