Bossplast

Lastnik

Bossplast

Ime projekta

Bossplast

Opis projekta

Za podjetje Bossplast, ki zagotavlja napredne rešitve na področju ogrevanja, hlajenja in prezračevanja smo pripravili celovito strategijo spletnega nastopa.

Cilj spletnega nastopa je ciljni skupini približati celovit pristop s simulacijo dobrega počutja.

V okviru aktivnosti smo ustvarili prenovljeno spletno stran s pristajalnimi stranmi, ki podpirajo ciljno usmerjene oglaševalske kampanje in vzpostavili kampanjo za promocijo rešitve lokalnega prezračevanja.

 

Ciljne skupine

  • Arhitekti
  • Investitorji
  • Projektanti
  • Inženirji
  • Končni uporabniki bivalnih površin

Bossplast

Glavne aktivnosti

Želja vsakega posameznika je bivati v okolju, v katerem se dobro počuti, pa naj bo to stanovanje, hiša, poslovni prostor ali športni objekt, v katerem preživlja prosti čas.

Ob vstopu na spletno stran tako uporabnika pričaka 3D animacija odprtega prostora, ki daje občutek svežine in kvalitetnega zraka. V nadaljevanju pa uporabnik z drsenjem po spletni strani spoznava rešitve za različne tipe objektov in vstopa v globino strani glede na točke interesa.

Uporabniška izkušnja

S prenovo spletnega mesta smo želeli pri ciljni skupini pritegniti pozornost in ustvariti stanje prijetnega bivalnega okolja, ki ga dosežemo s pravilno zasnovanim prezračevalnim sistemom.

 

S tovrstnim pristopom smo se odmaknili od klasičnih predstavitev, ki v ospredje postavljajo en produkt, in v središče postavili občutek, s katerim se lahko uporabnik poistoveti, ko izbira prezračevalni sistem (narava je sinonim za kvaliteten zrak in dobro počutje).

 

Uporabniško izkušnjo s spleta smo povezali z digitalno kampanjo, kjer uporabnika nagovarjamo z oglasi, ki odgovarjajo na konkretne potrebe.

Bossplast
Bossplast
Bossplast
Bossplast

Rešitve, ki prinašajo rezultate

Strateško zasnovana predstavitev seznani uporabnika na prijeten in očiščen način z rešitvami za različne potrebe.

Odzivi in analize kažejo, da je prenovljena spletna stran navdušila in prepričala uporabnike. Beležimo kar 51 % povečanje števila sej na uporabnika in več kot 12 % nižji bounce rate.

Beležimo pa tudi pozitiven odziv na oglaševalsko kampanjo v obliki poslanih povpraševanj.

Razišči projekt ->

Bossplast
Bossplast

Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.