
Še sedmič nam je namenjen naziv spletne agencije leta oz. naj digitalec in naj oglaševalec po Netko natečaju.
Resnično odlično se počutim, ko opazujem to nenehno strast ekipe, ki že dobro desetletje vidno premika meje. Z radostjo se ozrem na številne projekte, ki uporabnikom zagotavljajo odlično uporabniško izkušnjo, s tem pa prinašajo prave rezultate tako partnerjem kot ENKIpi, ki se z njimi razvija.
A to so rezultati, ki jih vidimo navzven. Bistvo pa je tisto, kar ohranjamo znotraj – izjemno srčne posameznike, povezane v čudovito ekipo, ki z znanjem in strastjo ustvarjamo zavestne rešitve. In to je tisti pravi temelj, ki nas podpira pri vseh dosežkih.
Hvala vsem, ki kakorkoli podpirate vizijo ENKI-ja in verjamete v pot, po kateri hodimo.
Skupina Eta Kamnik je z blagovno znamko Natureta vodilna blagovna znamka na področju vložene in zamrznjene prehrane.
Da bi se kar najbolj približali uporabnikom in poenostavili nakup, smo se nadgradnje spletne trgovine lotili preko »Growth Hacking« pristopa. Tekom leta 2021 smo, z različnimi testiranji, izboljševali uporabniško izkušnjo, pri čemer smo v tem času dosegli izjemnih 313 % rast spletne prodaje.
Testiranja so narekovala, da v celoto povežemo prej ločeni platformi - spletno stran in spletno trgovino, pa tudi številne izboljšave na področju uporabniške izkušnje. Vezano na te smernice, danes uporabnikom s premišljenim UX in modernim UI postreženo vse informacije na enem mestu.
Zasnovan je krožni tok, ki odgovarja na vse faze nakupnega procesa, pri čemer obiskovalca subtilno pomika po prodajnem lijaku. Največjo vlogo pri tem odigra strateška povezava med vsebinskimi članki in recepti, prepleteni s konkretnimi izdelki Natureta, ki so tako le klik od domačega hladilnika.
Poleg izjemne rasti prodaje (313 %), smo povečali povprečni čas na sejo za 64 %, pregled strani za 45 % in znižali stopnjo zapustnosti. Ves čas pa testiramo in dodajamo nove izboljšave.
Tradicionalno zbiranje sličic in polnjenje albumov z živalskimi rekorderji je kupcem v prodajalnah SPAR in INTERSPAR letos prineslo novo navdušenje. Pustolovščina s hudomušnim mačkom Garfieldom omogoča mladim zbirateljem, da ob poučnem odkrivanju izjemnih živalskih lastnosti spoznajo in oživijo svoje najljubše živali tudi v resničnem svetu.
Tokratna akcija REKORDOMANIA 3 je osredinjena na ohranjanje živalskih vrst. V ta namen so obiskovalcem spletne strani Rekordomania.si na voljo zavozlane uganke, nasveti za ohranjanje ogroženih živalskih vrst in druge poučne vsebine, ki navdušene pustolovce poučijo o izjemnih živalih.
Spletna stran pa vodi do povsem novega in posebnega doživetja v navezi z mobilno aplikacijo, s katero mladi raziskovalci in njihovi starši s skeniranjem sličic iz albuma in talnih nalepk v prodajalnah oživijo letošnje rekorderje ter v katerem koli prostoru ustvarijo povsem svoj živalski svet z uporabo AR tehnologije.
Dosegli smo izjemen odziv ciljne skupine in v prvih desetih dneh zabeležili preko 12.000 uporabnikov, mobilna aplikacija pa je dosegla 3. mesto na Google play platformi, prehiteli sta jo le Covid aplikaciji.
S spletnim nagovorom smo v ospredje postavili koristi uporabnika v različnih situacijah, ko ta uporablja energijo. S tovrstnim pristopom gradimo bolj osebno vez med Elektro Primorska in odjemalci.
Zavedamo pa se, da ti obiskujejo spletno stran prvenstveno zaradi preverjanja stanja na omrežju, zato smo v ozadju vzpostavili integracije z zalednimi sistemi, ki v realnem času prikazujejo podatke in opozarjajo na izpade energije (https://elektro-primorska.si/izklopi/). Cilj je bil maksimalno poenostaviti iskanje po nadzorništvih, zato smo uporabniško izkušnjo na desktop vezali na zemljevid.
Spletna stran, ki jo mesečno obišče preko 7000 uporabnikov, od prenove beleži pozitiven odziv na prikaz izkopov, ki se odraža v hitrejšem dostopu do podatkov (krajši čas in manjše število klikov do iskanega podatka), predvsem pa obiskovalcem nudi veliko bolj relevantne informacije v realnem času.
Produktna spletna stran AccountingBox z uporabo 3D animacije s simboliko Box-a predstavlja ključne prednosti programske rešitve za izboljšanje vodenja poslovanja, ločeno za ključni ciljni skupini podjetij in računovodij.
Z animiranim pristopom pri ciljni skupini vzbuja pozornost, v nadaljevanju pa podrobneje predstavlja produkt in odgovarja na vprašanja: Zakaj, Kaj in Kako, vse s ciljem prijave na brezplačni preizkus.
Dosegli smo odlične rezultate, ki se odražajo v 55 % rasti ogledov (brez pospeška oglaševanja), 39 % rasti ogledov strani/ uporabnika, 52 % nižji zapustnosti in rast testnih prijav. Predstavitev je prejela kar 8 mednarodnih nagrad, tudi za Best UX, UI in Innovation.
Mojaizbira.si je unikatna iskalna platforma, ki na enem mestu ponuja vse informacije o poklicih in srednjih šolah, da nudi pomoč pri odločanju o karierni poti.
Uporabniška izkušnja je prilagojena ciljni skupini in izhaja iz dveh poti – mladostnik, ki se odloča na podlagi poklica, ki ga želi opravljati, ali pa na podlagi šole, na katero se želi vpisati.
Spletna stran, ki letno beleži preko 75.000 obiskovalcev, od prenove beleži odlične rezultate, ki nakazujejo, da iskalna platforma izpolnjuje svoj namen. Beležimo preko 8 ogledanih strani na sejo, stopnjo zapustnosti pa smo znižali za 19%. Dodatno pa je v prenovljeni obliki na voljo tudi osebam z oviranostmi (WCAG AA).
Skupina Goolets kot strokovnjak za najem plovil poskrbi za vrhunsko in brezskrbno doživetje na vodi.
Zaradi izjemnih rezultatov poslovanja na področju najema guletov (lesena turška plovila), so se odločili razširiti svojo dejavnosti tudi na področje najema prestižnih jaht.
Nagovarjamo torej zahtevne, navadno finančno izjemno stoječe stranke, pri čemer večino prvih stikov vzpostavljamo preko spletne strani. Naš cilj je vzbuditi prijetno počutje ob stiku z blagovno znamko Goolets in graditi zaupanje, da smo pravi partner. Čeprav nam je kontakt izjemnega pomena, se oddaljujemo od agresivnih praks in subtilno iščemo poti, da se obiskovalec strinja, da se povežemo osebno. V ta namen uporabljamo kvize, planerje, chat bot, e-knjige, Marketing automation in druga orodja.
Dosegli smo izjemne rezultate, kot so: povečanje Leads: 91 %, Visits: 47 %, Page/Session: 78 %, sočasno pa padec Bounce rate: 55 %. Bistvo pa so poslovni rezultati, ki se, navkljub Covid omejitvam v turizmu, kažejo v opazni rasti rezervacij in posledično rasti podjetja.
Spletni nastop je večkrat nagrajen na mednarodnih natečajnih platformah, v Sloveniji kot najboljši turistični projekt 2021 (WEBSI), Design Rush pa ga uvršča med 14 najboljših svetovnih potovalnih spletnih strani.
Povezane vsebine:
Na podelitvi NETKO nagrad so nas 3x poklicali na zmagovalni oder, poleg tega pa smo osvojili še 3 druga mesta in 2 tretji mesti!
Tudi letos se Dan družbenih omrežij ni odvil brez naše ENKIpe. Vas zanima, kaj je novega in kaj se nam še obeta v novi eri družbenih omrežij? Berite dalje ...
V novi izdaji Marketing Magazina je Nika Serdoner zbrala glavna sporočila prve mednarodne konference WFVConf 2022, kjer smo v sklopu predstavitev inovacij govorili o vplivu VR tehnologije na ustvarjanje edinstvene uporabniške izkušnje....
Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.