
Prejšnji teden se je na Bledu odvijala mednarodna konferenca World Future Verse, kjer je na odru stala tudi Nika, ki je ob svetovnih strokovnjakih, kreativnih vizionarjih in ustvarjalcih inovativnih vsebin predstavila prednosti VR tehnologije (navidezna resničnost) in njen vpliv na ustvarjanje edinstvene uporabniške izkušnje.
Namen konference je bil predstaviti najbolj inovativne digitalne rešitve s področij XR, Metaverse, Web3.0, NFT-jev ter blockchain-a.
S prihodom novih tehnologij postajajo uporabniki zahtevnejši in zgolj branje vsebin, ogledi video vsebin, komentiranje in spremljanje družbenih omrežjih kmalu ne bodo več dovolj, saj ne omogočajo aktivne vpletenosti, po čemer uporabniki hrepenijo.
Do sedaj poznano podajanje informacij bo zamenjal t.i. immersive storytelling, kjer gre za tehniko pripovedovanja zgodb (vsebine, ki jo podajamo uporabnikom) z uporabo VR in AR tehnologij, kar daje občutek, da se uporabnik nahaja »v zgodbi«. Gre za edinstven, a vpliven način prepletanja resničnosti s fikcijo.
Uporabniki si želijo biti del zgodbe, kar pojasni popularnost VR video igric, kjer se igralec lahko preslika v junaka in v popolnoma drugem svetu ustvarja dogajanje in potek akcije.
Še en podoben primer prihaja iz sveta glasbe. Jean-Michel Jarre je bil eden izmed drznih glasbenikov, ki je med prvimi izpeljal virtualni koncert, kjer so se obiskovalci lahko pridružili nastopajočemu na odru. Dogodek je zabeležil vrtoglave številke obiskovalcev - kar 75 milijonov gledalcev. Tej številki bi se po grobi oceni lahko približali šele po 1500ih koncertnih dneh. Precej osupljivo, kajne?
Vir foto:https://skarredghost.com
Podjetja, ki svojim strankam že nudijo izkušnjo z VR tehnologijo, dosegajo, da se njihovi uporabniki počutijo edinstvene in cenjene, saj jim omogočijo doživetje realistične izkušnje tako, da se »potopijo« v virtualni prostor in izkusijo izkušnjo z izdelkom ali storitvijo preden se odločijo za nakup.
Slednje je pomembna prednost, saj sodeč po raziskavah, bo 81 % tistih, ki izkusijo VR, o tem povedalo svojim prijateljem, kar bo pripomoglo k prepoznavnosti in ugledu produkta oziroma znamke.
Tovrstno izkušnjo smo razvili za podjetje Brinox, kjer se potencialni partner lahko v virtualnem svetu sprehodi skozi podjetje in spoznava produktne rešitve in preizkuša delovanje produktov.
Več o projektu VR Brinox Experience ->>
Virtualna resničnost je tu, da ostane in zato postaja vse dostopnejša tudi za širšo javnost. Tako je letos Oculus Quest (VR očala) presegel prodajo Xbox S in s tem postal najbolj prodajana VR oprema na tržišču.
V svetu zelo hitrih inovacij vas spodbujamo k uporabi neskončnih možnosti, ki jih ponuja tovrstna tehnologija.
Za radovedne.
Na podelitvi NETKO nagrad so nas 3x poklicali na zmagovalni oder, poleg tega pa smo osvojili še 3 druga mesta in 2 tretji mesti!
Tudi letos se Dan družbenih omrežij ni odvil brez naše ENKIpe. Vas zanima, kaj je novega in kaj se nam še obeta v novi eri družbenih omrežij? Berite dalje ...
Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.