
Skrbniki spletnih mest pogosto posežejo za povečanje števila ogledov strani tudi po povezavi spletnega mesta s Facebookom. Tu gre lahko za uporabo preproste povezave za deljenje, za vdelavo njihovih družbenih vtičnikov (gumb za všečkanje, gumb za spremljanje, vdelava Facebook objav ...) ali za uporabo njihovega programskega vmesnika (API).
Najprej preverimo, kaj se zgodi, če prijavljen uporabnik v Facebook sam v svoji objavi deli stran, ki je del našega spletnega mesta. Če v vnosno polje za objavo statusa prilepimo ali vpišemo naslov, Facebook obišče to spletno stran, kjer za prikaz pobere prikazano sliko, naslov in opis strani. Kot skrbniki spletne strani moramo zato paziti, da vse naše strani vsebujejo ustrezne meta značke, s katerimi bomo Facebooku povedali, katero sliko želimo, da uporabi ob deljenju, kakšen naj bo naslov itd. Če meta značk ne bomo uporabili, bo Facebook skušal uganiti, kateri elementi bi bili najprimernejši (lahko, da je to kar prva slika ustrezne velikosti, ki jo najde na strani), kar v večini primerov ni optimalno.
Meta značke, ki naj bi jih uporabili, so (vrednosti v content nadomestimo s svojimi):
<meta property="og:url" content="http://www.example.com" />
URL naslov, ki ga bo Facebook uporabil
Tip vsebine, npr. članek ali blog zapis (article), knjiga (book), glasbeni album (music.album). Za seznam ostalih možnosti obiščite domačo stran Open Graph protokola:
<meta property="og:title" content="Naslov članka" />
Kratek naslov članka, kjer naj bi se izogibali temu, da je ime spletnega mesta del naslova:
<meta property="og:description" content="Kratek opis članka" />
Opis članka oz. strani v nekaj kratkih stavkih:
<meta property="og:image" content="http://www.example.com/hero_slika.jpg" />
Slika, ki bo uporabljena, ko bomo vsebino delili na Facebooku:
minimalna velikost slike je 200 x 200 pik, priporočena pa 1200 x 630 pik.
Če želimo uporabnike spodbuditi k temu, da ob ogledu naše strani le-to tudi delijo, je najpreprostejši način, po katerem lahko posežejo tudi uporabniki brez programerskega znanja – tj. uporaba povezave za deljenje. Dovolj je, da pripravimo povezavo, ki vodi na Facebook, kot parameter pa posredujemo naslov strani, ki jo želimo deliti.
Primer:
https://www.facebook.com/sharer/sharer.php?u=http://www.example.com
URL naslov http://www.example.com zamenjamo s svojim.
V primeru, da je uporabnik v Facebooka že prijavljen, bo postopek stekel enako kot v prvem primeru, drugače pa mu bo najprej prikazano okno s prijavo. Tudi v tem primeru moramo poskrbeti za ustrezne meta značke.
Naprednejše možnosti nam ponujajo Facebookovi vtičniki, s pomočjo katerih lahko na hitro pripravimo gumbe za deljenje ali všečkanje ali pa na stran vdelamo same objave z našega računa. Facebook je pripravil preprosta orodja, s katerimi korak za korakom pripravimo ustrezen gumb, nastavimo velikost in postavitev, na koncu pa dobimo ustvarjeno kodo, ki jo vključimo na našo spletno stran.
Včasih si na strani želimo bolj natančnega nastavljanja, katere vsebine in na kakšen način se bodo delile. Tipičen primer je npr. stran, ki vsebuje večje število člankov ali drugih elementov (video posnetkov, fotografij ipd.). V takem primeru moramo poleg vsakega članka zagotoviti samostojen gumb, ki bo ob deljenju nastavil naslov, prikazano sliko in ostale informacije glede na točno določen članek in ne na celotno stran. Bogata dokumentacija s primeri uporabe je na voljo v Facebookovem centru za razvijalce.
Ne glede na način deljenja se moramo zavedati dejstva, da si Facebook ob prvem poskusu deljenja strani v svoj predpomnilnik (cache) shrani prikazano sliko, naslov in ostale potrebne informacije, tako da je vse to ob naslednjem deljenju že na voljo, ne da bi moral Facebook te podatke ponovno pobrati. To hkrati tudi pomeni, da naši morebitni novi popravki meta značk morda ne bodo vidni in nam bo prikazoval kopijo iz predpomnilnika. V takih primerih pomaga uporaba Sharing Debuggerja (oz. „podorodja Batch Invalidator“), s katerim Facebook prisilimo, da podatke osveži. Orodje odlično služi tudi predogledu (kako bo deljena vsebina izgledala) in testiranju ustreznosti naših meta značk.
Na podelitvi NETKO nagrad so nas 3x poklicali na zmagovalni oder, poleg tega pa smo osvojili še 3 druga mesta in 2 tretji mesti!
Tudi letos se Dan družbenih omrežij ni odvil brez naše ENKIpe. Vas zanima, kaj je novega in kaj se nam še obeta v novi eri družbenih omrežij? Berite dalje ...
V novi izdaji Marketing Magazina je Nika Serdoner zbrala glavna sporočila prve mednarodne konference WFVConf 2022, kjer smo v sklopu predstavitev inovacij govorili o vplivu VR tehnologije na ustvarjanje edinstvene uporabniške izkušnje....
Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.