
Leto 2019 je že potrkalo na naša vrata, zato verjamemo, da ste se s polno paro zagnali novim ciljem naproti. Družbena omrežja igrajo pomemben del v marketinških startegijah, zato smo za vas pripravili 4 trende, ki jih v letu 2019 ne spreglejte!
V zadnjih letih so tako imenovani “influencerji” postali pomemben del trženjskega spleta, saj imajo na milijone privržencev in tako vsaka njihova objava v sekundi doseže tolikšno število ljudi, o katerem lahko klasični oglaševalski mediji le sanjajo. Ker so influencerji postali tako močan in učinkovit kanal, preko katerega so blagovne znamke v preteklosti komunicirale s ciljnimi skupinami na stroškovno učinkovit način, se je z rastjo uspešnosti tega kanala povečal tudi strošek partnerstva z njimi. Prav to sili števila podjetja k iskanju alternativ. Večina tako išče alternative v sodelovanju z “mikro vplivneži”. Le-ti namreč v nasprotju z najmočnejšimi influencerji obstajajo v vsaki tržni niši.
Mikro influencerji imajo manj kot 10.000 sledilcev, a le te večinoma resnično zanima, kaj imajo ti povedati. Poleg tega so to pogosto ljudje, ki so resnično specializirani za določeno področje – na nek način strokovnjaki v svoji branži. Prednost le teh je tudi, da njihovo življenje ni v celoti odvisno od oglaševalskih budgetov, zato so njihova sporočila lahko bolj iskrena in zanesljiva.
Instagram je več kot le mesto, kjer iščete navdih. Pomemben trend v sklopu uporabe družbenih omrežij je tako tudi uporaba Instagrama kot prodajnega orodja. Instagram je namreč uvedel prodajne objave, kar pomeni dodajanje povezav na vaše slike neposredno na Instagramu. Pred kratkim pa je predstavil nalepke Instagram Stories. Na ta način lahko blagovne znamke uporabljajo nalepke »izdelek« v Instagram Stories – označijo določene izdelke v zgodbah tako kot na običajnih Instagram objavah.
Druga možnost za prodajo na Instagramu je uporaba povezav s potegom navzgor. Kakorkoli, Instagram je postal zelo učinkovit prodajni kanal, še posebej takrat, ko blagovne znamke sodelujejo z influencerji.
Kratke in začasne vsebine, ki jih je v ospredje družbenih omrežij postavil Snapchat, so se hitro prijele pri uporabnikih, ostale družbene pratforme pa so jih hitro preslikale. Tako so danes »zgodbe« povsod. Danes več kot 400 milijonov ljudi po vsem svetu uporablja »zgodbe« na Instagramu. Poleg tega, da je vsebino enostavno ustvariti, so zabavne in se zanašajo na prisotnost v realnem času. Tudi oglaševalci so spoznali, da so predvsem Instagram Stories lahko zelo učinkovit kanal komuniciranja, temu pa sledita tudi Snapchat in Facebook.
Chatboti (boti) so le specializirana oblika programske opreme – z njimi uporabniki komunicirajo preko spleta in drugih orodij. Postali so priljubljeni preko Facebook messengerja, saj so blagovne znamke spoznale, da gre za enostavno orodje, ki omogoča dodatno podporo strankam. Chatboti se povezujejo z uporabniki na zelo naraven način, primarno preko oken za klepetanje, ne izključujejo pa niti verbalne interakcije.
Chatboti se v veliki meri že uporabljajo na Facebooku, in sicer za več deset tisoč različnih nalog. Vse od zagotavljanja vremenskih poročil do avtomatiziranja nekaterih osnovnih funkcij za podporo strankam, ... Boti omogočajo, da dobijo uporabniki personalizirane in osredotočene interakcije. Njihova uporaba je bila v letu 2018 že zavidljiva, a bo v tem letu na področju digitalnega marketinga le še rasla.
Za radovedne.
Na podelitvi NETKO nagrad so nas 3x poklicali na zmagovalni oder, poleg tega pa smo osvojili še 3 druga mesta in 2 tretji mesti!
Tudi letos se Dan družbenih omrežij ni odvil brez naše ENKIpe. Vas zanima, kaj je novega in kaj se nam še obeta v novi eri družbenih omrežij? Berite dalje ...
Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.