VR v prodajnem okolju

Komunikacijska strategija

Družba Brinox, ki nudi celovite procesne rešitve in opremo za farmacevtsko, biofarmacevtsko ter prehrambno industrijo, je imelo v času pandemije izjemno otežen prodajni proces, saj so večinski del poslovanja sklepali v živo. Rešitev?

Z razvojem unikatne uporabniške izkušnje pod imenom VR BRINOX EXPERIENCE smo, s pomočjo virtualne resničnosti in 360° video posnetkov, družbi predstavili celovito rešitev njihovega izziva.

Z VR predstavitvijo smo namreč poustvarili vzdušje, ki bi ga potencialni kupec doživel, če bi obiskal družbo v živo in doživel sprejem prodajne ekipe, ki bi mu lahko predstavila kompleksnost rešitev ter ga popeljala skozi sodoben proces izvedbe.

VR BRINOX EXPERIENCE zato v slovenski digitalni prostor prinaša svež pristop aktivacije uporabnika in dokazuje, da VR ni namenjen zgolj zabavi in igričarstvu, temveč ima lahko vlogo tudi odličnega predstavitvenega in prodajnega orodja.

Rezultati govorijo zase

Rešitev za otežen prodajni proces

Drastično znižanje ogljičnega odtisa

Interaktivna uporabniška izkušnja

Razvoj nove tehnologije za poslovni svet

Inovativna VR uporabniška izkušnja

Cilj razvoja produkta VR BRINOX EXPERIENCE je bil predstaviti celovite rešitve v virtualni resničnosti z uporabo VR tehnologije in 360° video posnetkov, z namenom integracije uporabnika, ki tako postane aktivni soustvarjalec v prostoru, kot bi bil ob obisku v živo.

V prostor, ki ga je obiskovalec lahko raziskoval, smo postavili več glavnih produktov, na katerih lahko uporabnik izvaja različne interakcije, ki so enake delovanju v realnem svetu (npr. demonstracija pranja), ali pa se sprehaja med sobami, ki predstavljajo različne faze »Know-How« procesa v obliki 360° video predstavitev (npr. prikaz varjenja).
 

Osredotočili smo se na širši spekter B2B ciljne skupine, strokovnjake s področja farmacije, prehrane, biofarmacije, obstoječe in potencialne partnerje in dobavitelje.

Ciljno nišno usmerjeno VR doživetje namreč ne odgovarja le klasičnim potencialnim kupcem, pač pa odgovarja na zahtevnejša vprašanja B2B segmenta inženirjev, pri katerih je potrebno vzbuditi zanimanje in natančno predstaviti kompleksnost delovanja rešitev, ki presegajo video ali slikovno gradivo.

Gre tudi za orodje, ki se optimalno odziva na izzive varovanja okolja, saj drastično znižuje ogljični odtis, v primerjavi s sicer klasično sejemsko postavitvijo.

Skupaj
ustvarimo
nekaj odličnega.

(ali pokličite: 01 620 3370)

Kontakt

Izpolnite obrazec in nam na kratko opišite vaše želje. Predstavnik ENKIpe vas bo kmalu kontaktiral z odgovorom. Se slišimo!