Blagovno znamko PRIMAVODA smo razvili z namenom izobraževanja prebivalcev Ljubljane o pomenu varovanja vodnih virov. Razvili smo izobraževalno platformo, ki predstavlja pomen vode v našem življenju, razlaga sistem distribucije v upravljanju družbe in predvsem spodbuja k aktivnemu varovanju vodnih virov.
Ljubljančani, starosti 20-40 let
Izobraževalni delavci
Awwwards - Honorable Mention
CSS Design Awards - Special Kudos
Zlata Diggit nagrada
PoMP
Netko finalist
Primavoda kot blagovna znamka organizacije JP VODOVOD-KANALIZACIJA primarno komunicira na spletu, ob vidnejših dogodkih pa tudi širše. Uporablja slogan: "Sem, kar pijem. Pijem vodo iz pipe." S sloganom in celostno grafično podobo vodnih ljudi s prepoznavno modrino, želi prebivalcem Ljubljane sporočiti, da je voda tista življenjsko pomembna tekočina, brez katere ne preživi nobeno živo bitje in obenem prikazati, kakšno srečo imamo, da si jo v Ljubljani lahko kadarkoli in kjerkoli natočimo iz pipe.
Z aktivnostmi na številnih področjih nagovarjamo ciljne skupine in jih vodimo na spletno mesto Primavoda.si, kjer jim je na voljo Vokapedia s številnimi koristnimi informacijami in aplikacijami, ki omogočajo preverjanje porabe vode, iskanje pitnikov z mobilnimi napravami, nadzor vodostanja, iskanje virtualne vode idr.
V okviru aktivnosti Ljubljana – Zelena prestolnica 2016, smo kampanjo razširili tudi na klasične medije. Oglasne površine smo izrabili kreativno – svetlobne vitrine so mimoidoče nagovarjale s sporočili, ki so se menjali glede na dan in noč, mestni avtobus smo zasnovali kot potujočo oazo miru, sprehajalce pa integrirali v zgodbo blagovne znamke z akcijami #Primavoda, ki so jih dosegle na mestnih ulicah in družbenem omrežju Instagram.
Celoten projekt kaže komunikacijsko dodelan pristop družbe JP VODOVOD-KANALIZACIJA, ki preko interaktivnih vsebin upravlja odnose s strankami.
Kampanja je zelo učinkovito integrirala ciljne skupine in hkrati uspešno povezala zgodbo na terenu in dogajanje na spletu (dvig obiska za 130 %, števila uporabnikov za 111 %, števila ogledov strani za 292 %, števila ogledanih strani za 70 %, povprečnega časa ogleda za 40 %). Da smo zbudili zanimanje, dokazuje povprečno 6,14 ogledanih strani na sejo, kar je daleč nad povprečjem. Ker smo presegli zgolj pasivno posredovanje sporočila, upamo, da smo prebudili zavest ljudi.
Spletna platforma je bila že leta 2012, v svoji prvotni obliki, nagrajena kar z dvema Netko zmagovalec znakoma, v prenovljeni podobi pa je prejela kopico nagrad, in sicer Zlato Diggit nagrado 2016 kot najboljši spletni projekt javne uprave, PoMP nagrado za najboljši medij javnega sektorja, združenj in neprofitnih organizacij 2016 in 3. mesto na WEBSi - spletni prvaki 2016 v kategoriji družbeno-odgovorni projekti, mednarodno pa s Honorable Mention na prestižni platformi Awwwards in Special Kudos na CSS Design Awards.
Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.