Porsche Taycan, kripto kampanja

Lastnik

Porsche

Ime projekta

Porsche Taycan, kripto kampanja

Opis projekta

Kot odgovor na večje povpraševanje po luksuznih vozilih, ki je deloma povezan z novo generacijo kritpo milijonarjev, smo ustvarili digitalno kampanjo, ki dviguje prepoznavnost znamke Porsche med »kriptaši«.

S ciljno naravnanimi oglasi, ki odgovarjajo na navade in potrebe ciljne skupine (upravljanje tveganih naložb, stresno življenje, želja po užitku, adrenalin, želja po bolj varnih naložbah, …) in uporabo kripto žargona, smo pri naslovnikih vzbudili zanimanje, da smo jih vodili na pristajalno stran, kjer smo predstavili prednosti vozila Taycan skozi oči kripto vlagatelja in jih vodili k oddaji kontakta.

Pri tem smo strateško izbrali oglaševalske kanale, ki so ciljno skupino nagovorili na mestu, kjer se je zadrževala.

Ciljne skupine

  • kripto vlagatelji

Porsche Taycan, kripto kampanja

Glavne aktivnosti

Zastavili smo si naslednje strateške cilje: (1) povečanje prepoznavnosti BZ Porsche in električnega modela Taycan med kripto vlagatelji,  (2) povezovanje vrednot ciljne skupine in blagovne znamke, (3) generiranje kakovostnih leadov (po kupni moči) in (4) višja prodaja modela Taycan.

Uporabniška izkušnja

V poplavi avtomobilističnih oglasov smo iskali diferenciacijo – nagovorili smo specifično skupino kripto vlagateljev, ki jih z BZ Porsche Taycan povezuje drznost, tehnološki napredek in želja po užitku. Sporočila smo prilagodili kripto žargonu, da smo se tako približali jeziku krtiptašev (uporaba besednih zvez kot so #tothemoon).

Tekom kampanje smo se ažurno odzivali na dogajanje na kripto trgu in glede na trend gibanja valute prilagajali oglase (primer: ko je kripto padal, smo prikazali oglase o bolj varni naložbi v Porsche Taycana, v primeru, ko je kripto rasel, pa smo spodbujali adrenalin, ki ga lahko dosežejo tudi s pospeškom, ki ga ponuja Taycan).

Tako smo direktno odgovorili na interese specifične ciljne skupine v realnem času in posledično dosegli nadpovprečne rezultate.

Porsche Taycan, kripto kampanja
Porsche Taycan, kripto kampanja
Porsche Taycan, kripto kampanja
Porsche Taycan, kripto kampanja

Rešitve, ki prinašajo rezultate

Skupno smo dosegi več kot 14 mio prikazov oglasov zelo ozki ciljni skupini, ki se odražajo v visokih konverzijah, še posebno na kanalih, ki jih druge znamke še niso zasedle: VTR Reddit: več kot 50%, CTR LinkedIn: 10% (na oddano prijavo na obisk salona), CTR YouTube: 13,5%.

Poudarjamo, da nismo nudili privlačne opcije testne vožnje, saj tovrstno vozilo zahteva visoko kupno moč, naš cilj pa ni bil obremeniti prodajnega osebja z nepravimi kontakti. Strateško smo filtrirali kontakte na način, da je bil lead tudi realno visoki potencial prodaje.

Dosegli smo izjemne rezultate v konverzijah, ki so nam posledično v salon pripeljale ustrezne kupce (ključna kupna moč), saj so bili oglasi prikazani na kanalih, kjer se ciljna skupina zadržuje. 

Video predstavitev kampanje ->

Porsche Taycan, kripto kampanja
Porsche Taycan, kripto kampanja

Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.