Medex nam je zaupal pripravo digitalne strategije, s katero predstavljamo kremo in serum Beesecret.
Z inovativno spletno predstavitvijo želimo, da bi se obiskovalka seznanila z vsemi prednostmi izdelka in se preko predstavitve odločila za nakup. Posredno diferenciramo izdelek od preostale (cenovno precej ugodnejše) ponudbe Medexa.
Ženske od 35 do 60 let, višja kupna moč.
CSS Design Awards - Special Kudos
Design Nominees 2017 - Site of the Day
CSSLight - Site of the Day
CSSREEL - Winner of the Day
BESTCSS - Site of the Day
Ciljno skupino nagovarjamo v vseh fazah nakupnega procesa: od vzbujanja zanimanja preko raziskovanja, odgovora o konkretnih učinkih, gradnje zaupanja in potrebe ter končno do nakupa. Če obiskovalka še ni odločena za nakup, vabimo k prebiranju vsebin in spremljanju novičarske liste.
Napredna uporabniška izkušnja zbližuje uporabnico s prestižnim izdelkom – z drsenjem obiskovalka sproža aktivnosti, ki z raznolikimi efekti okoli produkta sporočajo dodano vrednost v primeru uporabe (izdelek je pri tem večino časa v središču).
Testiranja med uporabniki kažejo, da spletna platforma učinkovito izpolnjuje cilje, predvsem pa učinkovito gradi digitalno identiteto blagovne znamke Beesecret.
Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.