V novi izdaji Marketing Magazina je Nika Serdoner zbrala glavna sporočila prve mednarodne konference WFVConf 2022, kjer smo v sklopu predstavitev inovacij govorili o vplivu VR tehnologije na ustvarjanje edinstvene uporabniške izkušnje....
Z Natureto smo ustvarili kampanjo »Vlagaj vase« s katero spodbujamo k zavestnemu osvajanju novih znanj in veščin za razvoj na področju osebne rasti, kariere, medosebnih odnosov in fizične zmogljivosti.
Pomanjkanje surovin, daljši dobavni roki, nedobavljivost nekaterih izdelkov in novi varčevalni zakoni so pretresli razmišljanje o obilju, ki temelji na nedotakljivi dostopnosti, priročnosti in hitrosti.
Oglaševanje je nekako postalo del naše globalne kulture in je globoko zakoreninjeno v naši družbi. Skoraj ni trenutka, ko posameznik ne bi bil izpostavljen oglasnemu sporočilu. Oglaševanje je povsod okoli nas in postalo je nekaj vsakdanjega.
http://www.openculture.com/2019/04/see-the-oldest-printed-advertisement-in-english-an-ad-for-a-book-from-1476.htmlZjutraj, ko se zbudimo in pogledamo telefon, smo že obkroženi z oglasnimi sporočili. Ob branju novic se prikazujejo različni oglasi...
Tako kot spremenjena vloga porabnika se spreminjajo tudi najbolj učinkovite tehnike trženjskega komuniciranja, s katerimi blagovno znamko čim bolj približamo porabniku. Pri tem se vse večji pomen pripisuje viralnemu oglaševanju preko spletnih...
Kolikokrat ste že kupili izdelek ali storitev, ne zato, ker bi to nujno potrebovali, ampak zgolj zato, ker vam je izdelek prinesel neko zadovoljstvo in ste se počutili potem boljše in večvredne?
V digitalnem svetu smo prišli do točke, ko se vse več uporabnikov umika iz okolja, ki je prezasičeno z informacijami, push obvestili, glasovnimi sporočili ipd. Uporabniki so se začeli množično odjavljati iz novičarskih list, blokirati spletne...
Najboljši del festivala OFFF pa je pobeg. Iz neke realnosti v drugo. Ni tako, da obstajamo v paralelnih svetovih.