
Poiskali smo tiste, ki potrebujejo pomoč - otroke z Downovim sindromom. Naša želja je, da bi bila vsem omogočena zgodnja obravnava, ki bi jim pomagala pri razvoju lastnih potencialov. Pri zgodnji obravnavi dobijo starši strokovne informacije in strategije specialnih pedagogov za ravnanje z otrokom, ki jih lahko uporabijo v vsakdanji rutini in tako pripomorejo k boljšemu razvoju in napredku otroka.
Da bi jim vsaj malo pripomogli tudi mi, bomo 24.11.2017, na dan, ko svet zapravlja, z vami odgovorni. Za naročila, ki jih prejmemo na omenjeni dan, se tako zavezujemo 50 % vrednosti nameniti donaciji društvu za pomoč otrokom z Downovim sindromom. Če nas želite podpreti, nam sporočite vaše potrebe. V primeru naročila boste tudi vi posredno pomagali ranljivi skupini.
Svetovni dan Downovega sindroma obeležimo z dvema različnima nogavicama. Vabimo vas, da se nam na ta dan, 21.3.2018, s priloženim parom pridružite v gibanju za dobro.
Donacija bo namenjena društvu za pomoč otrokom z Downovim sindromom. ENKI d.o.o. se zavezuje donirati petdeset (50) odstotkov vrednosti naročila brez DDV za naročilo storitev po predloženi ponudbi izključno na dan 24.11.2017, v vrednosti do 5000,00 EUR. ENKI d.o.o. ni zavezan k navedeni donaciji v primeru potrditev naročil po ponudbah, poslanih pred ali po 24.11.2017.
V novi izdaji Marketing Magazina je Nika Serdoner zbrala glavna sporočila prve mednarodne konference WFVConf 2022, kjer smo v sklopu predstavitev inovacij govorili o vplivu VR tehnologije na ustvarjanje edinstvene uporabniške izkušnje.
...
Z Natureto smo ustvarili kampanjo »Vlagaj vase« s katero spodbujamo k zavestnemu osvajanju novih znanj in veščin za razvoj na področju osebne rasti, kariere, medosebnih odnosov in fizične zmogljivosti.
V preteklih šestih mesecih smo ENKIpo povečali za 3 novopečene ENKI-je in po končanih dopustih, uspešnih Websijih in konferencah je prišel čas bildanja ekipnih mišic in spoznavanja tima zunaj pisarnišnikega teritorija. Nekega deževnega...
Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.