
Na letošnjem WEBSI, vodilnem slovenskem digitalnem natečaju, so se med finaliste uvrstili prav vsi naši prijavljeni projekti. Projekt Goolets.net nosi naziv najboljše spletne strani v kategoriji turizem, Marketing Magazin je zasedel 3. mesto v kategoriji mediji, Loterija Slovenije v kategoriji digitalni projekti in Filozofska fakulteta v kategoriji nevladne in javne inštitucije.
Projekte podrobneje predstavljamo v nadaljevanju.
1. mesto v kategoriji Turizem
Skupina Goolets kot strokovnjak za najem plovil poskrbi za vrhunsko in brezskrbno doživetje na vodi.
Zaradi izjemnih rezultatov poslovanja na področju najema guletov (lesena turška plovila), so se odločili razširiti svojo dejavnosti tudi na področje najema prestižnih jaht.
Na področju komunikacijske strategije so nam zaupali prenovo blagovne znamke, celovito prenovo digitalnega nastop, pa tudi vrsto drugih aktivnosti. Ključni cilji so: (1) dvig prepoznavnosti blagovne znamke, (2) pridobivanje pravih kontaktov za prodajo in (3) zagotavljanje vseh ključnih informacij za najem plovila na enem mestu.
Nagovarjamo izjemno zahtevne, navadno finančno izjemno stoječe stranke, pri čemer večino prvih stikov vzpostavljamo preko spletne strani. Po prenovi celostne grafične podobe smo se tako lotili izdelave strateško premišljene spletne platforme, ki potencialne stranke seznanja z našimi prednostmi in jo vodi po prodajnem lijaku do oddaje kontakta. Od tu dalje nadaljujemo osebno s ciljem, da zagotovimo nepozabno doživetje na plovilu.
Celovita prenova podpira izjemne rezultate, med temi lahko izpostavimo preko 90 % povečanje kontaktov (Leads), skoraj 50 % rast obiska, skoraj 80 % rast ogleda strani in preko 50 % znižanje stopnje zapustnosti. Navkljub Covid-19 podjetje dosega rekordne rezultate.
Druge nagrade: CSS Design Award - Special Kudos, Best UI design, Best UX Design, Best Innovation), v Sloveniji velja kot najboljši turistični projekt (WEBSI), umeščen pa je tudi med 14 najboljši svetovnih potovalnih spletnih strani.
Vabljeni k raziskovanju projekta >>
2. mesto v kategoriji Login
Loterija Slovenije je s prenovo digitalne strategije prenovila tudi igralno platformo loterija.si . Primarna funkcija platforme loterija.si je igralni portal s profilom uporabnika, ki ga dopolnjujejo podporne vsebine o posameznih igrah in korporativne vsebine, ki so bile v preteklosti na ločeni spletni strani.
Namen celovite prenove igralnega portala eloterija.si in korporativne spletne strani loterija.si je bila združitev dveh spletnih platform in nadgradnja igralnega dela s profilom in novimi načini igranja, ki so usmerjeni k sodobnemu igralcu in sočasno prilagojeni strogim zakonskim omejitvam panoge ter najvišjim standardom varnosti.
Gre za napredno spletno platformo, saj je igralni del povezan s kompleksnimi zalednimi sistemi, ki v realnem času dajejo povratne informacije in pripis dobitkov, verificirajo igralca z bazo FURS, prikazujejo stanje na igralnem računu, limite, spremljanje žrebanja v živo, rezultate žrebanja, nove načine bonusiranja igralcev in še več. Spletna platforma je dostopna za vse, tudi za ljudi, ki imajo težave z gibanjem, sprejemanjem informacij in komunikacijo po standardu WCAG AA in je v pridobivanju certifikata.
Skozi igralno platformo, kjer smo bili v ENKIpi odgovorni za UX in UI, simuliramo dejansko igranje, pri uporabnikih vzbujamo igrivost in željo po iskanju sreče. Prenovljena platforma dosega izjemne rezultate, med katerimi naj omenimo najvišji prirast novih igralcev v zgodovini.
Druge nagrade: Netko 2. mesto za naj spletno trgovino
3. mesto v kategoriji Mediji
Prenovljena novičarska stran zagotavlja vizualno in multimedijsko bogato podajanje vsebine, ki uporabnika strateško pomika med posameznimi sklopi. Tako podaljšuje stik z uporabnikom in utrjuje vez med uredništvom Marketing Magazina in bralci. Slednji najdejo različne rubrike, ki so bile oblikovane glede na spremljanje interesa in posledično odgovarjajo potrebam celovitega obveščanja na področju oglaševanja.
Grafična izkušnja sledi tiskani reviji, ki navdih išče v okolju Instagrama, pri čemer ohranja nevtralnost (zgolj barvne različice rubrik in tem), ki dajejo pravi prostor raznoliki vsebini. Tako jasno prepletamo dva ključna kanala. V ozadju platformo podpira Drupal, ki omogoča »pametni« preplet vsebine, enostavno urejanje in nenehno posodabljanje.
Druge nagrade: Netko 1. mesto za naj medijsko ali novičarsko spletno stran
Video predstavitev projekta >>
3. mesto v kategoriji Javne ali nevladne organizacije
Filozofska fakulteta v Ljubljani, ki velja za najstarejšo in največjo humanistično in družboslovno fakulteto v državi, od sedaj nastopa na enotni platformi. Ta pokriva ker 31 znanstvenih področij in je razdeljena v 21 oddelkov, ki so do sedaj večinoma komunicirali preko lastnih spletnih strani. Tako na enem mestu združuje heterogene informacije in jih preko moderne in premišljene uporabniške izkušnje posreduje različnim ciljnim skupinam.
Cilj prenove je bil modernizirati nastop fakultete in predstaviti delovanje na enotni platformi, ki pokriva 31 znanstvenih področij in je razdeljena v 21 oddelkov, ki so do sedaj večinoma komunicirali preko lastnih spletnih strani. Glavni izziv je bil tako združiti razsežnost fakultete in heterogenost posameznih oddelkov na enotni platformi z enotno uporabniško izkušnjo.
Druge nagrade: Netko 2. mesto za naj spletna stran javne ali nevladne organizacije in 2. mesto za naj spletna stran za otroke in mladino
Za radovedne.
Na podelitvi NETKO nagrad so nas 3x poklicali na zmagovalni oder, poleg tega pa smo osvojili še 3 druga mesta in 2 tretji mesti!
Tudi letos se Dan družbenih omrežij ni odvil brez naše ENKIpe. Vas zanima, kaj je novega in kaj se nam še obeta v novi eri družbenih omrežij? Berite dalje ...
Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.