
WeChat je, z več kot 800 milijoni uporabnikov, ena najbolj razširjenih mobilnih aplikacij na svetu.
Aplikacija je spremenila življenja številnih Kitajcev, ki z njeno pomočjo spoznavajo prijatelje, nakupujejo, organizirajo potovanja, najemajo obrtnike, nadzirajo finance, si izmenjujejo novice, ... WeChat na eni v eni aplikaciji združuje, kar sicer na Zahodu ponujajo Facebook, Instagram, WhatsApp, Twitter, Skype, klasični SMS in spletno bančništvo, na drugi pa več tisoč podjetij, ki z njegovo pomočjo poslujejo. Mnogi Kitajci, ki več kot tretjino časa, namenjenega brskanju po spletu, namenijo prav WeChat-u, z njegovo pomočjo načrtujejo svoj dan.
Uspeh na Kitajskem je posledica državnih restrikcij, med drugim sta prepovedana Facebook in Twitter, in množične uporabe pametnih telefonov. Zaradi Kitajskega zamujanja v gospodarskem razvoju, je manjko zasebne trgovine nadomestila spletna, podobno se je zgodilo na področju bančništva. Število uporabnikov je preseglo magično mejo v tistem trenutku, ko so omogočili povezavo profila s kreditno kartico, kar omogoča bančne transakcije.
WeChat dosega vse sloje kitajske družbe. Na kožo jim je pisan tudi, ker omogoča nastajanje skupin, tudi zaprtih omrežij, ki jih državna cenzura doseže z zamikom. Največjo korist imajo preprosti ljudje, ki s pomočjo aplikacije doživljajo tisto, kar je bilo prej mogoče le višjim slojem. WeChat se odlično prilagaja potrebam družbe, tudi tako, da jim pomaga pri delitvi računa v restavraciji, saj je sicer sramotno, če se to počne vpričo natakarja. Več milijonov Kitajcev si preko WeChat sport izmenjuje podatke o številu korakov, ki so jih prehodili.
Aplikacijo so predstavili leta 2011 v mednarodnem koncernu Tencent, kjer zdaj načrtujejo, da bodo razvijalcem programske opreme omogočili neposredno objavljanje njihovih aplikacij, s čimer napadajo Apple in Google, saj bodo trgovine drugih ponudnikov tako postale odvečne. Nobeno drugo podjetje namreč ne pozna zanimanja, navad in lokacije uporabnikov tako dobro, kot WeChat.
Povzeto po Popolna Mreža, Bernard Zand; Global, januar 2017, str. 20-22.
Na podelitvi NETKO nagrad so nas 3x poklicali na zmagovalni oder, poleg tega pa smo osvojili še 3 druga mesta in 2 tretji mesti!
Tudi letos se Dan družbenih omrežij ni odvil brez naše ENKIpe. Vas zanima, kaj je novega in kaj se nam še obeta v novi eri družbenih omrežij? Berite dalje ...
V novi izdaji Marketing Magazina je Nika Serdoner zbrala glavna sporočila prve mednarodne konference WFVConf 2022, kjer smo v sklopu predstavitev inovacij govorili o vplivu VR tehnologije na ustvarjanje edinstvene uporabniške izkušnje....
Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.