
UNICEF je v Stocholmu z nočno kampanjo predstavil perečo problematiko otrok beguncev. S projekcijo silhuet želijo prikazati delček življenja tisočih otrok, ki se ponoči potikajo in tavajo po ulicah.
Lani je na Švedsko pribežalo okrog 3500 otrok, ki so praktično begunci in nimajo strehe nad glavo. So brezdomci in potrebujejo pomoč. Kampanja nagovarja ljudi k podpisu peticije za ozaveščanje in opozarjanje tega rastočega in perečega problema povezanega z otrok beguncev.
V novi izdaji Marketing Magazina je Nika Serdoner zbrala glavna sporočila prve mednarodne konference WFVConf 2022, kjer smo v sklopu predstavitev inovacij govorili o vplivu VR tehnologije na ustvarjanje edinstvene uporabniške izkušnje.
...
Z Natureto smo ustvarili kampanjo »Vlagaj vase« s katero spodbujamo k zavestnemu osvajanju novih znanj in veščin za razvoj na področju osebne rasti, kariere, medosebnih odnosov in fizične zmogljivosti.
V preteklih šestih mesecih smo ENKIpo povečali za 3 novopečene ENKI-je in po končanih dopustih, uspešnih Websijih in konferencah je prišel čas bildanja ekipnih mišic in spoznavanja tima zunaj pisarnišnikega teritorija. Nekega deževnega...
Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.