
Večkrat govorimo o tem, da meje digitalnega oglaševanja še zdaleč niso dosežene. V kolikor želimo biti marketinški revolucionarji ter »trendsetterji«, moramo vedno znova slediti svetovnim trendom. Pri ENKI-ju zelo poglobljeno spremljamo napovedi ter slednje upoštevamo pri načrtovanju digitalnih kampanj in optimizaciji spletnih strani.
Google je eno najbolj uspešnih podjetij na svetu in verjamemo, da imajo na negativne predikcije že pripravljene odgovore, vendar se bodo vsekakor soočali z večjimi izzivi. Zaradi porasta uporabe mobilnih naprav, bo Google oglaševanje v upadanju. Amazon bo prednjačil v spletni trgovini in pri spletni nakupih bo zelo malo ljudi uporabljalo spletni brskalnik Google. Nadalje je udarila tudi Mozilla, ki je spremenila prednastavljen poizvednik brez Googla na teritoriju ZDA. Trend se bo širil tudi v Evropo. Dodatno pa bo v letu 2015 Facebook izdal konkurenčno platformo Youtube-u. Za nameček pa se družba že dlje časa sooča s pritožbami o varovanju osebnih podatkov. Monopolist se je začel soočati s hudo konkurenco, ki bo udarila točno tam, kjer najbolj boli, po žepu. Alternative, ki se pojavljajo na trgu pa nadobudno čakajo na priložnost za napad in ugriz v tržni delež mogotca.
Namizni brskalnik Chrome je po analizah StatCounter že s koncem leta presegel 50-odstotkov in bo krepko rastel tudi v prvi polovici leta 2015. Drastičen porast napovedujejo tudi Chrome-u na mobilnih napravah, kjer ima trenutno nekaj manj kot 30-odstotni delež. Slednji je izredno pomemben indikator pri planiranju in načrtovanju odzivnih grafik, ki so danes že nujno zlo pri pripravi spletnih strategij.
Microsoft in Mozillo je prizadel uspeh Chrome-a, vendar oba brskalnika vsebujeta funkcije, ki v nekih specifikah celo presegata programsko opremo Googla, vendar do sedaj uporabniki niso imeli prepričljivih razlogov, da bi preklopili s Chrome-a. Do konca leta 2015 bo Firefox imel 15-odstotni tržni delež, IE pa še naprej izgubljal svoj kos pogače. Brskalnik Safari ostaja na nizki ravni, vendar bo le-ta pridobival tržni delež zaradi porasta prodaje Apple-ovih izdelkov.
Porast se napoveduje že nekaj let in v letu 2015 naj bi delež mobilnih uporabnikov spleta končno dosegel pariteto desktop uporabnikov. Če vaše spletno mesto in storitve niso prijazne mobilnemu občinstvu, je zdaj absolutno čas, ko je potrebno začeti razmišljati o načrtovanju odzivne grafike. Poleg tega bo tudi Google s koncem aprila spletna mesta, ki niso odzivna, postavil nižje na lestvici rezultatov.
Vendar je izredno pomembno poudariti, da ni več dovolj samo prilagojen dizajn, ampak je izredno pomembna tudi hitrost ter odzivnost aplikacije ali spletnega mesta. Digitalna generacija je vse bolj digitalno pismena in s tem se višajo tudi pričakovanja. Izdelava marketinške kampanje je velikokrat pod časovnim pritiskom in temu primerno se prilagodi tudi zelo omejen stroškovni vložek, kar posledično vodi v nedovršen koncept s pomankljivimi funkcionalnostmi. Ob tem podjetja velikokrat pozabljajo na stroškovno učinkovitost, ki uresničuje marketinške strategije in je prilagojena ciljnim javnostim. Spletna kampanja mora delovati kot eno ključnih komunikacijskih orodij, ki jasno predstavlja družbo, prednosti, rešitve in ponudbo in zagotavlja odlično uporabniško izkušnjo. Slednjo dosežemo s pravo in močno premišljeno strategijo.
Leto 2015 je torej leto, ko bodo morala podjetja ponovno oceniti in prioritizirati izvedbo spletnih kampanj, v kolikor bodo želela slediti trendom in postavljati standarde na trgu. Včasih so podjetja hrepenela po efektivnosti, ob poplavi spletnih kampanj pa so se le-ta orientirala v masovni digitalni marketing in ob napredku tehnologij pozabila na steško delovanje, učinkovitost ter optimizacijo.
Na podelitvi NETKO nagrad so nas 3x poklicali na zmagovalni oder, poleg tega pa smo osvojili še 3 druga mesta in 2 tretji mesti!
Tudi letos se Dan družbenih omrežij ni odvil brez naše ENKIpe. Vas zanima, kaj je novega in kaj se nam še obeta v novi eri družbenih omrežij? Berite dalje ...
V novi izdaji Marketing Magazina je Nika Serdoner zbrala glavna sporočila prve mednarodne konference WFVConf 2022, kjer smo v sklopu predstavitev inovacij govorili o vplivu VR tehnologije na ustvarjanje edinstvene uporabniške izkušnje....
Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.