
Kar tako. Z namenom.
Pri dveh velikih časnikih bi pričakovala, da bosta, s svojimi top-pick vsebinami, dnevno pometla tudi na APP-u. Pa se to ne zgodi. Ravno nasprotno - namesto tega ponujata okorelo aplikacijo, v katero stlačita pdf-je. Resno? Glede na spletno stran sem prepričana, da sodelujeta z razvijalci, ki so sposobni ustvariti dober responsive. Trenutno pa dobim vtis, kot da bi se mimo pisarne odločevalcev sprehodili zaposleni in si v brk momljali, da je skrajni čas, da se gre na Androida, ker to pač že vsi imajo.
Večer je kompleksna zadeva, morda celo malce preveč z uporabniškega vidika. So pa edini pravzaprav izkoristili prostor tudi za oglaševanje. Zopet – na kakšen način in kaj je to doprineslo oglaševalcu, pa vendar so pokazali, da se da. Predlagam precej bolj očiščene vsebine in privlačnejšo podobo. Žurnal 24 je uporabniško prijazen, omogoča hiter dostop, nima pa nekih dodatnih interakcij, ki uporabniku omogočajo daljše brskanje. Ker ima veliko manj vsebine, je tudi Svet 24 znosen kratkočasnik. Super je tudi, da na koncu izvlečkov vsebin povabi na tiskano izdajo. Instantnost za hitro živeče torej.
Za konec pa še dva »rivala«, 24UR in RTV SLO. Prvi v svojem stilu »kričanja« verjetno povsem zadovolji svojo ciljno skupino. Definitivno pa potrebuje osvežitev in načrtovalce, ki bi uredili tudi samo proporcionalnost, da se jim ob neskladjih ne izgubi kakšna vest. Drugi, tudi precej obsežen in po mojem mnenju najboljši, ima vse, kar potrebujem takrat, ko na dopoldanski kavi v mestu čakam zamudnika. Je enostaven za uporabo in trenutno, razen nalaganja dlje od mojega praga potrpežljivosti, nimam konkretnih pripomb.
Na podelitvi NETKO nagrad so nas 3x poklicali na zmagovalni oder, poleg tega pa smo osvojili še 3 druga mesta in 2 tretji mesti!
Tudi letos se Dan družbenih omrežij ni odvil brez naše ENKIpe. Vas zanima, kaj je novega in kaj se nam še obeta v novi eri družbenih omrežij? Berite dalje ...
V novi izdaji Marketing Magazina je Nika Serdoner zbrala glavna sporočila prve mednarodne konference WFVConf 2022, kjer smo v sklopu predstavitev inovacij govorili o vplivu VR tehnologije na ustvarjanje edinstvene uporabniške izkušnje....
Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.