
So mali bogovi in so Bogovi.
Stefana sem prvič »srečala« leta 2009, ko je Bog že zdavnaj bil.
Gledala sem njegov Ted talk The power of time off, kjer je čisto mimogrede govoril o tem, da vsakih sedem let zapre svojo Newjorško pisarno in odide. Na dopust. Ker pač.
Takrat in še vedno razmišljam o luksuzu, načrtu v glavi tega velikega človeka, ki si dopusti izginiti. Iz foha. Iz te divje digitalije, ki se dnevno spreminja, ki nas vse dela hektične in nas drži v konstantnem strahu pred tem, da ne bomo česa zamudili. Model pa si oprta culjo in ga pač ni. Ker je umetnik. In išče srečo. Ali pa jo trosi naokoli. In potem so sledili novi in novi Ted talki pa web stalki pa obiski offseta pa vse do letošnjega offfa, ko se mi je zdelo, da res več nima česa povedati.
In zopet. Bog je govoril. Bog je eno uro neprekinjeno govoril o preprostem pojmu lepote njenega pojmovanja in razumevanju od posvetnosti do svetnosti in iz tega izpeljal takšno ekspertizo, da je bila dvorana na robu orgazmične kataklizme od prve do zadnje sekunde. Seveda ne pozabimo, da je Stefan superstar in, da je Museu del Disseny de Barcelona pokal po šivih, ko je prišel, a vseeno … mislim, da ga ni junaka, ki ne bi ljubil Stefana.
Ker nam na koncu vedno pove, da je vse čisto enostavno, ker smo rojeni, da vedno prepoznamo dobro, da vidimo lepo in čutimo toplo. Tak je.
In kaj se zgodi. Zgodi se to, da si želiš, da je Stefan tvoj dedek, oče, brat, ljubimec, mož, poslovni partner … Da ti vsak večer pove pravljico, da je ves čas poleg. Ker mu je vse tako kristalno jasno. Ker razume. On res šteka.
Najbolj nenavadno pri vsem tem pa je – vsaj zame, da je človek totalno organiziran. Tudi v kreativnih procesih. Sam si odmeri čas za projekt, ki se ga dosledno drži. In obožuje list making. In to je nekaj, kar je blizu tudi meni. Pa ne kar en list making. Ne tisti za v trgovino, pa oni za pro et contra … ampak ta … kako živeti.
Edino, kar naju loči je, da on ta list dosledno spoštuje. Zato rečem, da sem globoko verna. Da verujem. V Sagmeistra.
V novi izdaji Marketing Magazina je Nika Serdoner zbrala glavna sporočila prve mednarodne konference WFVConf 2022, kjer smo v sklopu predstavitev inovacij govorili o vplivu VR tehnologije na ustvarjanje edinstvene uporabniške izkušnje.
...
Z Natureto smo ustvarili kampanjo »Vlagaj vase« s katero spodbujamo k zavestnemu osvajanju novih znanj in veščin za razvoj na področju osebne rasti, kariere, medosebnih odnosov in fizične zmogljivosti.
V preteklih šestih mesecih smo ENKIpo povečali za 3 novopečene ENKI-je in po končanih dopustih, uspešnih Websijih in konferencah je prišel čas bildanja ekipnih mišic in spoznavanja tima zunaj pisarnišnikega teritorija. Nekega deževnega...
Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.