Srebrno priznanje za Zaobljuba.si

Za orodje za enostavno organizacije poroke Zaobljuba.si smo prejeli še srebrno priznanje na Slovenskem oglaševalskem festivalu. Tako številnim priznanjem, PoMP – najboljši digitalni medij, WEBSi – spletni prvak, zmagovalec primerjave poročnih portalov (MM), najpodjetniška ideja 2013/14 (nominacija), 2 x Netko zmagovalec, dodajamo še 7. lovoriko.

Opis:

Zaobljuba.si je interaktivno orodje, ki organizacijo poroke spremeni v zabavno dogodivščino.

Bodoča mladoporočenca pregledujeta fotografije nedavno poročenih parov in ponudnikov poročnih storitev ter všečne umeščata v Sanjarnico, kjer se izoblikuje »interaktivna tabla« njune sanjske poroke. Slednjo lahko komentirata s prijatelji, predstavita poročnemu organizatorju ali pa kar sama enostavno kontaktirata izbrane ponudnike.

Poročenim parom nudi brezplačno predstavitev svoje poroke, ponudnikom pa inovativno platformo za predstavitev svojih izdelkov v sliki, ki jim nudi povratno informacijo všečnosti s strani obiskovalcev.

Glavne aktivnosti:

  1. Bodoča mladoporočenca dostopata do celovitega pregleda poročne ponudbe na inovativen način, ki smiselno prepleta ponudbo in povpraševanje, tako z vidika ponudnika kot potrošnika, prepleteno z všečki in priporočili. Vzbuja fazo sanjarjenja, in jo, preko Sanjarnice, povpraševalne forme in Zaobljubinih kuponov, nevsiljivo pomika do faze nakupa.
  2. Poročeni pari dostopajo do platforme, kjer lahko brezplačno objavijo najlepše trenutke zaobljube in hkrati priporočajo zaupanja vredne ponudnike poročnih storitev.
  3. S pogleda ponudnika pomeni vodilno poročno platformo, kjer zakup oglasnega prostora stopa v ozadje, nagrajuje pa se pridobivanje povezanih poročenih parov in zbiranje všečkov, ki kaže na priljubljenost ter vsebinski marketing preko blogovskih zapisov.

Ciljne skupine:

Primarna: pari, ki načrtujejo poroko (pretežno ženska populacija, 20-40 let) / Sekundarna: nedavno poročeni pari, ki si izdelajo predstavitveno stran.

Druge opombe:

Zaobljuba s Sanjarnico predstavlja nišno komuno, ki inovativno prepleta ponudbo in povpraševanje v sliki, ter vzpostavlja »zabavni« element načrtovanja poroke z lepljivimi elementi tekmovalnosti in čustev.

Razume ciljno skupine in njene potrebe, zato v ospredje postavlja fotografije, medtem ko vsebinski del postavlja v sekundarno vlogo nasvetov in priporočil.

Učinkovitost modela dokazujejo izjemni rezultati: preko 8.000 generiranih povpraševanj, 230.000 všečkov, 170 ponudnikov, 75 naloženih porok, 3500 naloženih fotografij.

Razišči portal >>

Zadnje na blogu!

Preberite, o čem pišemo

Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.