
Google se je, zaradi porasta uporabe mobilnih naprav, odločil, da bo posodobil algoritme in spletna mesta, ki niso odzivna, postavil nižje na lestvici iskanih rezultatov. Trendi se vedno bolj pomikajo k uporabniku in upoštevajo prilagojeno uporabniško izkušnjo in Google ima vsekakor pripravljen odgovor na to. S tem odzivna grafika spletnega mesta postaja veliko bolj pomembna kot kdajkoli.
Z 21. aprilom je v Google iskalniku zelo težko najti spletno mesto, ki ni prilagojeno odzivni grafiki. Ker sami trendi napovedujejo porast uporabe mobilnih naprav napram namiznim napravam, je izredno pomembno, da ukrepate takoj. Posledično bodo mobilni uporabniki lažje prišli do ustreznih in kakovostnih rezultatov iskanja.
Dejstvo je, da bo veliko podjetjem v slovenskem okolju odzivna grafika delala preglavice in zdaj je vsekakor čas, da zelo hitro in učinkovito reagiramo na tovrstno aktivnost Googla. Kakorkoli obrnemo sliko, na koncu delamo za končnega uporabnika in v kolikor mu olajšamo pot do cilja, smo s tem dosegli tudi svoje cilje.
Dodajam nekaj nasvetov, kako odzivno grafiko narediti bolj učinkovito ter si s tem zagotoviti boljše rezultate iskanja:
Od sedaj bo oblikovanje odzivnega spletnega mesta ključna konkurenčna prednost. Ni več pomembno samo, da je grafika prilagojena, temveč je izredno pomembno, da naše uporabnike zelo dobro poznamo, jim prilagodimo uporabniško izkušnjo in poenostavimo sprehod po spletnem mestu.
Za lažjo predstavo si lahko ogledate nekaj odzivnih spletnih mest:
Na podelitvi NETKO nagrad so nas 3x poklicali na zmagovalni oder, poleg tega pa smo osvojili še 3 druga mesta in 2 tretji mesti!
Tudi letos se Dan družbenih omrežij ni odvil brez naše ENKIpe. Vas zanima, kaj je novega in kaj se nam še obeta v novi eri družbenih omrežij? Berite dalje ...
V novi izdaji Marketing Magazina je Nika Serdoner zbrala glavna sporočila prve mednarodne konference WFVConf 2022, kjer smo v sklopu predstavitev inovacij govorili o vplivu VR tehnologije na ustvarjanje edinstvene uporabniške izkušnje....
Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.