
Odkar je Google leta 2014 svetu predstavil material dizajn (komplet smernic za oblikovanje, ki ustvarjajo bolj konsistentno uporabniško izkušnjo), so ga načrtovalci in oblikovalci začeli uporabljati in ga izpopolnjevati. Posledica tega je večja podobnost spletnih mest, a to na drugi strani za uporabnike pomeni korak bližje k bolj enotni in dosledni izkušnji brskanja po spletu. Obdržati zadovoljstvo obiskovalcev spletnih mest je danes najvišja prioriteta vodilnih znamk, zato se držijo preverjenih smernic UX/UI, pri čemer pa poskušajo izstopati od konkurence z raznoraznimi oblikovalskimi triki.
Tu ima seveda glavno vlogo originalnost. Ker so si spletna mesta iz omenjenega razloga vedno bolj podobna, se morajo zato še toliko bolj odmakniti od stock fotografij. Kupci in uporabniki danes pri blagovnih znamkah iščejo pristnost. In stock fotografije, na katerih se fotomodeli in igralci pretirano umetno smejijo, vsekakor tega ne izžarevajo.
Da blagovna znamka naveže stik s svojimi ciljnimi skupinami, mora zelo premišljeno pripraviti vizualije, tako da predstavljajo podjetje takšno, kot v resnici je.
Avtentičnost podobe lahko dosežemo enostavno z ilustracijami. Dobri ilustratorji lahko izdelajo takšne, ki so popolnoma prilagojene tonu znamke in izžarevajo osebnost le-te. Unikatne ilustracije lahko nato razširimo na celotno grafično podobo in ustvarimo odlično prepoznavnost podjetja.
Osebnost znamke lahko ustvarimo tudi zgolj s prepoznavno tipografijo. Pisava je lahko precej močen vizualni medij, s katerim lahko prikličemo različna čustva. Današnja tehnologija zaslonov je nadvse izboljšala ločljivost in ostrino slike, kar omogoča potiskanje meja pri izdelavi novih tipografij. Na spletu lahko pričakujemo vedno več drznih črkovnih vrst pretiranih velikosti, ki lomijo gride spletnih mest, so dinamične in se prikazujejo s takimi in drugačnimi parallax efekti.
Fotografija bo vedno imela glavno vlogo pri oblikovanju spletnih mest, vendar, kot rečeno, ljudje hrepenijo po pristnosti, po osebnem stiku z blagovno znamko, pa čeprav zgolj virtualnim. In stock fotografija tega ne izžareva, predvsem pa jo uporabnik hitro prepozna. Na žalost bo preteklo še veliko časa, preden bodo zlajnane stock fotografije povsem izginile iz spleta, vsekakor pa lahko v prihajajočem letu pričakujemo pospešen upad uporabe le-teh.
Dobre znamke vedno najdejo inovativne rešitve pri kovanju svoje podobe in s tem bi morale biti zgled vsem drugim.
V novi izdaji Marketing Magazina je Nika Serdoner zbrala glavna sporočila prve mednarodne konference WFVConf 2022, kjer smo v sklopu predstavitev inovacij govorili o vplivu VR tehnologije na ustvarjanje edinstvene uporabniške izkušnje.
...
Z Natureto smo ustvarili kampanjo »Vlagaj vase« s katero spodbujamo k zavestnemu osvajanju novih znanj in veščin za razvoj na področju osebne rasti, kariere, medosebnih odnosov in fizične zmogljivosti.
V preteklih šestih mesecih smo ENKIpo povečali za 3 novopečene ENKI-je in po končanih dopustih, uspešnih Websijih in konferencah je prišel čas bildanja ekipnih mišic in spoznavanja tima zunaj pisarnišnikega teritorija. Nekega deževnega...
Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.