
Heineken je v sodelovanju z agencijo W+K zasnoval kampanjo Departure Roulette, v kateri so potnike na letališču JFK v New Yorku izzvali, naj pritisnejo gumb in odpotujejo, kamor bo določila ruleta. Akcija je del obsežnejše kampanje Dropped, v sklopu katere so štiri osebe poslali v oddaljene destinacije in nato preko You Tube kanala poročali o njihovih dogodivščinah. Za pot so jih opremili le z osnovnimi potrebščinami in zemljevidom lokacije, sami pa so se morali s svojo iznajdljivostjo soočati z izzivi na poti in tako testirati svoje »legendarne« sposobnosti.
V novi izdaji Marketing Magazina je Nika Serdoner zbrala glavna sporočila prve mednarodne konference WFVConf 2022, kjer smo v sklopu predstavitev inovacij govorili o vplivu VR tehnologije na ustvarjanje edinstvene uporabniške izkušnje.
...
Z Natureto smo ustvarili kampanjo »Vlagaj vase« s katero spodbujamo k zavestnemu osvajanju novih znanj in veščin za razvoj na področju osebne rasti, kariere, medosebnih odnosov in fizične zmogljivosti.
V preteklih šestih mesecih smo ENKIpo povečali za 3 novopečene ENKI-je in po končanih dopustih, uspešnih Websijih in konferencah je prišel čas bildanja ekipnih mišic in spoznavanja tima zunaj pisarnišnikega teritorija. Nekega deževnega...
Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.