
Heineken je v sodelovanju z agencijo W+K zasnoval kampanjo Departure Roulette, v kateri so potnike na letališču JFK v New Yorku izzvali, naj pritisnejo gumb in odpotujejo, kamor bo določila ruleta. Akcija je del obsežnejše kampanje Dropped, v sklopu katere so štiri osebe poslali v oddaljene destinacije in nato preko You Tube kanala poročali o njihovih dogodivščinah. Za pot so jih opremili le z osnovnimi potrebščinami in zemljevidom lokacije, sami pa so se morali s svojo iznajdljivostjo soočati z izzivi na poti in tako testirati svoje »legendarne« sposobnosti.
Na podelitvi NETKO nagrad so nas 3x poklicali na zmagovalni oder, poleg tega pa smo osvojili še 3 druga mesta in 2 tretji mesti!
Tudi letos se Dan družbenih omrežij ni odvil brez naše ENKIpe. Vas zanima, kaj je novega in kaj se nam še obeta v novi eri družbenih omrežij? Berite dalje ...
V novi izdaji Marketing Magazina je Nika Serdoner zbrala glavna sporočila prve mednarodne konference WFVConf 2022, kjer smo v sklopu predstavitev inovacij govorili o vplivu VR tehnologije na ustvarjanje edinstvene uporabniške izkušnje....
Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.