
Ste opazili, da vas že skoraj 10 let na raznih spletnih straneh, recimo na podstrani kontakt, v 40 odstotkih pozdravi enaka oseba? Enaka oseba na strani, kjer prodajajo kitajsko kozmetiko, narejeno v Sloveniji, kjer ponujajo stare avtomobile z odvitimi kilometri, strani, kjer informirajo o ribjih specialitetah, ki si jih ne moremo privoščiti – ker jih enostavno v Sloveniji ni mogoče dobiti, itd.
Zagotovo je večini jasno, da ta »lepa« oseba s plastičnim nasmeškom ne dela za to podjetje, ampak da je generična stock fotografija, ki je bila kupljena na eni od strani s hitro fotografsko ponudbo.
Zakaj je tako? Ker je veliko ceneje, kot da bi si podjetje privoščilo profesionalnega fotografa. A s pravim fotografom lahko podjetje ustvari edinstvene fotografije, ki so prilagojene strankini blagovni znamki, podjetju in projektu. A zaradi večinoma tesnih proračunov za spletne strani, kratkih rokov in po navadi ne preveč visokih zahtev so stock fotografije privlačne za številna mala in tudi velika podjetja. Vendar pa menim, da je uporaba takih fotografij tvegana, saj lahko ogrozi ugled blagovne znamke podjetja in lojalnost njihovih strank.
Z rabo generičnih fotografij bo tudi spletna stran delovala generično in z rabo popularnih stock fotografij bodo različne spletne strani podobne. Uporabniki ne bodo več podzavestno ločili različnih spletnih strani med sabo. Tako, kot bi vsi hamburgerji imeli identičen okus – vsi bi se nam zdeli enaki. Podobno je s fotografsko vsebino, še posebno v tem trenutku, ko je popularno uporabljati čim več fotografij in čim bolj strnjeno vsebino.
Morda se prihrani nekaj denarja, a časa, ki ga porabimo, da najdemo ustrezno fotografijo, je po navadi veliko.
Če si kljub vsemu ne moremo privoščiti profesionalnih fotografij, imamo vsaj dve enostavni rešitvi.
Prvo, da poskusimo fotografirati sami ali se poigrajo s to idejo naročniki, in drugo, da se izogibamo najbolj znanim spletnim stranem s ponudbo fotografij in izbrskamo primerne, z recimo teh strani (ki so mimogrede tudi brezplačne in z licenco, ki nam dopušča njihovo rabo v komercialne namene, razen če pri sami fotografiji ne piše drugače):
Nabor fotografij je velik in ključni razlog za njihovo rabo – raznolikost, ki nas vsaj za odtenek loči od drugih strani. Brskajte.
Na podelitvi NETKO nagrad so nas 3x poklicali na zmagovalni oder, poleg tega pa smo osvojili še 3 druga mesta in 2 tretji mesti!
Tudi letos se Dan družbenih omrežij ni odvil brez naše ENKIpe. Vas zanima, kaj je novega in kaj se nam še obeta v novi eri družbenih omrežij? Berite dalje ...
V novi izdaji Marketing Magazina je Nika Serdoner zbrala glavna sporočila prve mednarodne konference WFVConf 2022, kjer smo v sklopu predstavitev inovacij govorili o vplivu VR tehnologije na ustvarjanje edinstvene uporabniške izkušnje....
Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.