
Johnny Cupcakes – družinsko podjetje, ki ga je začel Johnny Earle. Johnny si je z delom v neki glasbeni trgovini prislužil mnoge nadimke – »Johnny Appleseed, Johnny Alwayslate, Johnny Pancakes, Johnny Cupcakes, …« Eden od njih, Johnny Cupcakes, pa se je Earlu še posebej vtisnil v spomin, saj je pri naročanju majic za glasbeno skupino, v kateri je igral, naročil nekaj takšnih, na katerih je bil sedaj kultni »Johnny Cupcakes« logotip.
Johnny Cupcakes v majici z značilnim logotipom (Vir: http://startupcamp.com/podcast/build-cult-like-following-johnny-cupcakes/)
Vsi njihovi prodajni prostori so opremljeni v stilu pekarne, tako da kupce na nek način »zavajajo« že s tem, ko na ulici oglašujejo »pekarno«, kar v mimoidočih zagotovo vzbudi neko zanimanje, saj so izložbe lično oblikovane in opremljene in dajejo vtis, da gre za pravo pekarno. Vendar čaka obiskovalce presenečenje, takoj ko vstopijo vanjo, saj so vse slaščice zgolj rekviziti in niso naprodaj, v pekarnah Johnny Cupcakes se prodajajo le majice.
Lično oblikovana izložba pekarne Johnny Cupcakes. (Vir: http://www.kagavi.com/johnny-cupcakes-los-angeles/)
Pekarna Johnny Cupcakes v Londonu. (Vir: http://www.streetsensation.co.uk/snaps/johnny_cupcakes_carnaby.htm)
Vitrina z dobrotami v pekarni Johnny Cupcakes. (Vir: http://joebotcherby.blogspot.si/2011/08/johnny-cupcakes.html)
Prav to pa je njihov tržni model, saj se ne poslužujejo nobenega komercialnega oglaševanja, ampak se oglašujejo na podlagi izkušnje, ki jo obiskovalec doživi ob obisku njihove »pekarne«. Verjamejo v to, da izkušnjo ob obisku kakšne od njihovih »pekarn«, ljudje delijo naprej, pa če je bila ta dobra, ali pa slaba. In to je njihovo oglaševanje. Preprosto, brezplačno in najbolj učinkovito.
Vitrina s "sladicami". (Vir: http://www.kagavi.com/johnny-cupcakes-los-angeles/)
Dejstvo ostaja, unikaten tržni model, ki pred in v njihove trgovine privablja gruče ljudi. Njihove pekarne so medtem postale tudi turistične atrakcije, ki postajajo obvezna točka ogleda turistov, ki obiščejo katero izmed mest, kjer se pekarne nahajajo. O obleganju njihovih pekarn pričajo tudi scene ob odprtju katere izmed poslovalnic, saj je gneča primerljiva s tisto, ko se ljudje zberejo pred Apple trgovino ob pričetku prodaje novega iPhona.
V novi izdaji Marketing Magazina je Nika Serdoner zbrala glavna sporočila prve mednarodne konference WFVConf 2022, kjer smo v sklopu predstavitev inovacij govorili o vplivu VR tehnologije na ustvarjanje edinstvene uporabniške izkušnje.
...
Z Natureto smo ustvarili kampanjo »Vlagaj vase« s katero spodbujamo k zavestnemu osvajanju novih znanj in veščin za razvoj na področju osebne rasti, kariere, medosebnih odnosov in fizične zmogljivosti.
V preteklih šestih mesecih smo ENKIpo povečali za 3 novopečene ENKI-je in po končanih dopustih, uspešnih Websijih in konferencah je prišel čas bildanja ekipnih mišic in spoznavanja tima zunaj pisarnišnikega teritorija. Nekega deževnega...
Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.