
Že peto leto smo ENKI-jevci festival OFFF Barcelona zapustili navdušeni in ponovno presenečeni nad skromnostjo velikih. Kot da je le-ta njihov zaščitni znak. Če bi skušali poiskati skupno točko vseh predavateljev, bi to gotovo bilo dejstvo, da jim je v procesu ustvarjanja kaj malo mar za mnenje drugih. Ne tekmujejo. Oni ustvarjajo. Njihov cilj ni biti drugačen, ampak biti zvest svojim vrednotam. Mi smo jih dojeli kot zelo delovne ljudi, ki si radi umažejo roke. Ki eksperimentirajo na dnevni bazi in se, če se le da ob tem tudi čim bolj zabavajo. Dosegli so, da jih naročniki spoštujejo in jim povsem zaupajo. Verjetno so oboji dovolj zreli za kaj takega. Zato imajo tudi oboji nekaj od tega.
Perujčan, digitalni ilustrator MR. Kat, ustvarja celotno namišljeno vesolje in ga zapolni z zanimivimi bitji, vključno z njegovim soimenjakom Mr. Kat-om, kozmično pando in še mnogo drugih abstraktnih bitij. Ustvarjena s pomočjo 3D modeliranja, je vsaka slika čudovito gladka in svetleča, kar briše meje med resničnostjo in fantazijo. Z namišljenim vesoljem je razvil osebni slog, ki ga je izstrelil med “zvezde”. Nekatere izmed kreacij so bile celo kiparsko obdelane s strani najbolj priznanih perujskih kiparjev.
Kreativni dvojec Quentin in Thomas sta bila naveličana tega, da je njuno kosilo vsak dan videti enako. Med odmori sta tako pričela ustvarjati zabavne in nenavadne postavitve burgerjev v različnih situacijah. Kot posledica številnih umetnin je nastala spletna stran http://fatandfuriousburger.com/, svojo kreativnost pa izražata tudi v oglasih za številne blagovne znamke.
Kot zadnjo, ki nas je prepričala, predstavljamo še ekipo najstnikov. Njihov inovativni projekt si prizadeva rešiti eno izmed glavnih težav uporabnikov električnih vozil, in sicer pomanjkanje polnilnih postaj. S Sharge-om želijo David Andres, Alex Sicart (uvrščen na Forbes-ovo lestvico najbogatejših 30, ki so mlajši od 30 let) in Elsa Rodriguez omogočiti, da uporabniki električnih vozil ustvarjajo lastne polnilne postaje in jih delijo z drugimi. So mladi. Nadobudni. Ambicionzni. Pogumni. Poleg tega pa so osvojili tudi Audi Creativity Challenge.
Tudi ENKIpa je hvaležna, da lahko vsako leto črpa od velikih. Največjih. In ostaja odločena, da bo kljub baznim postankom do zadnjega osvajala le vrhove. Najvišje. Tam je manj gneče in zrak bolj čist.
Si morda pozabil prebrati 1. in 2. epizodo? Vsaka pripoved mora imeti uvod, jedro in zaključek, zato se ne moremo upreti namigu, da slediš povezavi in si postrežeš s celotnim odmerkom kreativne mešanice ustvarjalnosti in domišljije.
Avtorji fotografij: Maja Pogačnik Simončič in Chris Milne, OFFF.
Za radovedne.
Na podelitvi NETKO nagrad so nas 3x poklicali na zmagovalni oder, poleg tega pa smo osvojili še 3 druga mesta in 2 tretji mesti!
Tudi letos se Dan družbenih omrežij ni odvil brez naše ENKIpe. Vas zanima, kaj je novega in kaj se nam še obeta v novi eri družbenih omrežij? Berite dalje ...
Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.