
OFFF Barcelona je festival za radovedne in tiste, ki nočemo odrasti. Letošnji je živel v duhu »New senses – a sensory Overload Experience«. Gre za koncept, ki vse oblikovalce prihodnosti opominja, da si je potrebno vsake toliko umazati roke. Digitalizacija je seveda princesa, a ji do prestola vedno zmanjka tisto, kar je umetniku lastno - čista kreativnost.
Smrdljivi studio narekuje trende. Vse te »glossy«, prelivajoče in gradientne barve, so nam predstavili pred časom, toliko pred časom, da je bilo videti res smrdljivo, zdaj pa ta smrad oponašamo vsi. V Smrdljivem studiu ne iščejo samo novih grafičnih rešitev, ampak nove optimizacijske poti, ki olajšalo delo tako naročniku, kot tudi agenciji.
Pinterestu so morali oblikovati 15.000 plakatov v zelo kratkem času, kar je bilo neizvedljivo, zato so raje v tem času razvili platformo, ki je plakate oblikovala namesto njih. Pravijo, da "so izkušnje precenjene in da neverjetno strast vedno premaga znanje". Zato mnogokrat dajejo zahtevne projekte pripravnikom. Projekt postavijo na glavo in zakomplicirajo stvari, samo za to, da dobijo nove ideje in potem začnejo poenostavljati koncept. Pravijo, da "so izkušnje precenjene in da neverjetno strast vedno premaga znanje". Zato mnogokrat dajejo zahtevne projekte pripravnikom. Projekt postavijo na glavo in zakomplicirajo stvari, samo za to, da dobijo nove ideje in potem začnejo poenostavljati koncept.
Anton & Irene sta grafična oblikovalca, ki imata istoimenski studio v Brooklynu, onkraj luže. Letos sta se predstavila s sedmimi zanimivimi in dvoumnimi smernicami, ki lahko veljajo tako pri delu, kot tudi v zasebnem življenju. Navezujoč se na njih, sta nam pokazala svoj projekt oz. študijo One Shared House. Gre za radikalni eksperiment v urbanem okolju, ki ga je 30 let nazaj pričelo 8 žensk sredi Amsterdama. Zgradile so komunalno hišo, v kateri so si ljudje praktično vse delili med seboj – od kuhinjskih pripomočkov do nege za otroke. Eksperiment odseva desetletja progresivnih pogledov na feminizem, pravice istospolno usmerjenih ter možnosti organiziranja medsebojnega življenja različnih ljudi.
Želela sta okus tipičnega nizozemskega grafičnega sloga, ki ga zaznamujejo stroge geometrijske oblike, enostavne in modernistične pisave ter visoki kontrasti brez tekstur, senc, gradientov in nepotrebnih elementov. Inspiracijo sta dobila iz knjige Dutch Graphic Design: A Century in iz del Karela Martensa. Na predavanju sta nam predstavila eno izmed prej omenjenih smernic: »V redu je, če kopiraš druge, vendar ne iz svoje stroke.«. Tako sta kopirala klasičen nizozemski oblikovalski stil ter ga prenesla na splet.
Leta Sobierajski je rahlo usekana grafična oblikovalka in art direktorica, ki združuje elemente tradicionalnega grafičnega oblikovanja z elementi fotografije, umetnosti in stiliranja, s čimer ustvarja povsem edinstvene vizuale.
Njeno delo je zelo raznoliko, od konvencionalnih identitet do briljantno nenavadnih kompozicij. Njen partner (s katerim ogromno seksata, kar sta nam med predavanji povedala vsaj 34-krat) in njena inspiracija je Wade Jeffree, s katerim si deli pogled na oblikovanje in umetnost. Njegovo delo obsega več področij, v veliki meri je osredotočen na sistem blagovnih znamk, tiskane literature in knjige, spletne strani in oblikovanje aplikacij, vsemu skupaj pa vedno doda umetniški šik. Skupaj sta ekipa, oblikovalca in umetniška norca. Njune rešitve so tako neklasične in »odbite«, da se zelo močno uveljavljata tudi v svetu mode, ki je ena izmed najbolj rivalskih in zahtevnih industrij.
Ta članek gotovo ni "piece of cake", še zlasti, če nisi prebral niti prvega dela. V kolikor pa se zanimaš za nov odmerek kreativne mešanice ustvarjalnosti in domišljije, potem skoči v tretjo epizodo.
Avtorji fotografij: Samo Tepeš, Maja Pogačnik Simončič in www.onesharedhouse.com.
Na podelitvi NETKO nagrad so nas 3x poklicali na zmagovalni oder, poleg tega pa smo osvojili še 3 druga mesta in 2 tretji mesti!
Tudi letos se Dan družbenih omrežij ni odvil brez naše ENKIpe. Vas zanima, kaj je novega in kaj se nam še obeta v novi eri družbenih omrežij? Berite dalje ...
V novi izdaji Marketing Magazina je Nika Serdoner zbrala glavna sporočila prve mednarodne konference WFVConf 2022, kjer smo v sklopu predstavitev inovacij govorili o vplivu VR tehnologije na ustvarjanje edinstvene uporabniške izkušnje....
Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.