
V petek, 9. 3. 2018, sem se v sklopu Društva za marketing Slovenije udeležila pogovora z Denisom Oštirjem o nativnem oglaševanju.
V nadaljevanju predstavljam povzetke pogovora.
To je spletno oglaševanje, kjer je v ospredju tema in ne produkt ali storitev. Ta vrsta oglaševanja nagovarja bralčeva čustva in razmišljanja in ne prodaja. Vemo, da gre za plačano oz. sponzorirano objavo, vendar je v ospredju vedno zgodba.
Pri tem oglaševanju je pomembno, da poznamo svoje občinstvo in jim podajamo informacije, ki so zanje relevantne in jih informirajo.
1. Great Big Story – portal, kjer je večina vsebine plačane.
Ta portal nam ponuja zgodbe, filme, serije, dogodke ..., ki se v veliki meri dotikajo vsakdanjih tem. Recimo, ponudi zgodbo, kako so na Japonskem odprli prvo restavracijo, kjer suši pripravljajo ženske, kar se tepe z njihovo kulturo. Zgodbo je sponzorirala japonska letalska družba, ki promovira letalske prevoze London–Tokyo.
2. New York Times – Women Inmates: Why the Male Model Doesn’t Work
Serija prispevkov o ženskah v zaporu, skozi katero je Netflix promoviral serijo Orange Is the New Black, vendar le z logotipom na vrhu strani in ne skozi vsebino.
3. National Geographic – Breaking 2
Nike je videl priložnost v vsebini, ki jo je pripravil National Geographic, kjer so hoteli nemogoče narediti mogoče in preteči maraton v manj kot dveh urah. To je bila tema, ki Nike zanima in je bila medijsko odmevna.
KAJ PA SLOVENIJA?
V Sloveniji še vedno zaostajamo za tujino, saj nimamo dovolj znanja, časa in ni neposrednega učinka.
Velik projekt, ki je trenutno aktualen in odmeva na domačem in tujem trgu, je projekt Štartaj Slovenija.
Projekt spodbuja podjetništvo v Sloveniji, širi pozitivno miselnost in ustvarja navdihujočo zgodbo. Vsi vemo, da je projekt podprl Spar Slovenija, vendar sta oddaja in celoten projekt vseeno skupek izobraževalnih in inovativnih vsebin. Projekt predstavlja vseslovensko podjetniško pobudo, kot je pri nas še ni bilo.
Za radovedne.
Na podelitvi NETKO nagrad so nas 3x poklicali na zmagovalni oder, poleg tega pa smo osvojili še 3 druga mesta in 2 tretji mesti!
Tudi letos se Dan družbenih omrežij ni odvil brez naše ENKIpe. Vas zanima, kaj je novega in kaj se nam še obeta v novi eri družbenih omrežij? Berite dalje ...
Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.