
Poznate potencialne napake, ki utegnejo vplivati na slabši rezultat vaših konverzij? Marie Polli jih pozna, zato v prvi plan postavlja dobro uporabniško izkušnjo (UX) in ji pripisuje odločilen pomen. Gre za pojem, ki je povsem neločljivo povezan z navadami naših uporabnikov, prav tako pa tudi s pojavom novih načinov interakcije. Z dobro uporabniško izkušnjo bomo vzpostavili zaupanje, dvignili našo blagovno znamko in pokazali, da znamo komunicirati digitalno. Marie Polli svetuje, da si najprej odgovorimo na spodnja vprašanja:
Vsaka informacija nas mora nagovoriti, v temeljnem podtonu celo motivirati. Če temu ni tako, potem nam po nepotrebnem krade pozornost. Zato je že v osnovi zelo pomembno, kako sta videti menijski vrstici v glavi in nogi naše spletne strani, s katerimi informacijami razpolagata in kako si uporabniki z njimi lahko pomagajo. Zgoraj levo se običajno nahaja logotip, ki naj vsebuje povezavo do domače spletne strani (index), temu pa morajo slediti smiselno razvrščene podstrani, za katere želimo, da jih uporabniki preberejo najprej. Če našega kontakta v goščavi navedenih informacij ni moč najti prej, kot v 3 sekundah, potem je nekaj hudo narobe.
Poleg nadležnih pojavnih oken s piškotki (cookie notify pop-up) in vse prevečkrat povsem agresivnih promocijskih pojavnih oken (promo pop-up), je najbrž na naši spletni strani še več podobnih situacij, ki sprožajo dvome in nezaupanje. Nekaj pa zagotovo drži: delujejo odbijajoče. Dobro moramo vedeti, kaj je tisto, kar naredi postopek težaven in se vprašati, ali nam spletna stran dopušča, da brez težav primerjamo lastnosti dveh ali več različnih artiklov, ne da bi se pri tem izgubljali med preveliko količino informacij. Potem so tukaj vnosna polja pri vnosu brez validacij, kjer ni niti podatka o »real-time confirmation« niti»real-time validation«. Če pa umanjkajo tudi barvni označevalci polj, uporabnik sploh ne more vedeti, ali se je pri vnosu e-poštnega naslova zatipkal in ali so podatki pravi.
Vsak gumb mora stati na svojem mestu in ne nekje, kjer je pač ostalo še nekaj pikslov prostora. Nujno je, da pri dodajanju novih funkcionalnosti izhajamo iz končnega uporabnika in da dobro premislimo, kakšno bo sporočilo, ki ga želimo doseči. Ker bo najverjetneje največ uporabnikov uporabilo iskalnik, naj bo ta viden, predvsem pa delujoč.
Vprašajte se, če je vsebina/ponudba na vaši spletni strani jasna in razumljiva. Če imamo spletno trgovino, moramo uporabljati jasno in smiselno kategorizacijo izdelkov, saj se namreč nihče ne želi izgubljati v množici izdelkov, ki pa jih za nameček niti sortirati ne more. Obiskovalcu moramo zato ponuditi filtriranje, vsaj glede na ceno, če že ne glede na barvo, tip izdelka, velikost in podobno. Smiselno mu je pokazati priporočene izdelke, ki se prikazujejo na podlagi njegovih ogledov in zadnjega nakupa. Racionalni nakupovalci bodo bržkone navdušeni, saj bodo imeli priložnost dobro premisliti, striktno pretehtati, raziskati in analizirati. Če bodo imeli občutek, da ste jim dali na voljo dovolj informacij, da se lahko odločijo za najboljšo opcijo, ste na pravi poti. Da pa jih boste obdržali, jasno navedite tudi časovni okvir glede dostave in število produktov, ki jih imate na zalogi. Bodite odkriti, če izdelka ni na zalogi, mora biti uporabnik o tem tudi obveščen, zato nikar ne pustite, da šele v košarici ugotovi, da je bil ves njegov trud pravzaprav povsem zaman.
Nujno moramo preveriti, kaj dobi preveč pozornosti in kaj sploh ne. Metoda, ki nam jasno pokaže tudi to, ali uporabniki klikajo celo na tiste ikone, v katere sploh nismo vstavili povezave, se imenuje Mouse Tracking, pri tem pa nam pridejo prav ti. Heatmapi, ki omogočajo natančen vpogled v vedenje naših uporabnikov.
Skratka, smiselno si je odgovoriti vsaj na ta osnovna vprašanja. Če jih bomo postavili vsaj 10 naključnim uporabnikom, lahko diagnosticiramo ključne težave, s katerimi se potencialne stranke ves čas srečujejo med uporabo vaše spletne strani.
Na podelitvi NETKO nagrad so nas 3x poklicali na zmagovalni oder, poleg tega pa smo osvojili še 3 druga mesta in 2 tretji mesti!
Tudi letos se Dan družbenih omrežij ni odvil brez naše ENKIpe. Vas zanima, kaj je novega in kaj se nam še obeta v novi eri družbenih omrežij? Berite dalje ...
V novi izdaji Marketing Magazina je Nika Serdoner zbrala glavna sporočila prve mednarodne konference WFVConf 2022, kjer smo v sklopu predstavitev inovacij govorili o vplivu VR tehnologije na ustvarjanje edinstvene uporabniške izkušnje....
Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.