
Na mednarodnem festivalu kretivnosti Kanski levi, ki poteka že od leta 1954, so pretekli teden podelili nagrade najboljšim projektom v svetovnem merilu. Letos je bilo v tekmovalni del prijavljeno rekordno število prijav, in sicer kar 43.101.
Predstavitev dobitnikov velikih nagrad:
V kategoriji film je veliko nagrado prejel oglas za veleblagovnico Harvey Nichols, Shoplifters, ki prikazuje dejanske posnetke tatov pri čemer so identitete zakrite z risanimi obrazi.
Podjetje Under Armour, ki že od leta 2010 sodeluje z olimpijskim prvakom Michaelom Phelpsom, je skupaj z agencijo Droga5 zasnovalo oglas, ki prikazuje priprave olimpijca na njegovo zadnjo tekmo, ki bo na letošnjih olimpijskih igrah v Braziliji. Oglas je del kampanje Rule Yourself.
Trgovec z opremo za preživljanje prostega časa v naravi se je odločil, da zapre svoja vrata na »črni petek« in namesto tega spodbuja potrošnike in svoje zaposlene, da raje preživijo čas v naravi.
Za promocijo televizijske serije House of Cards so ustvarjalci izkoristili trenutne predsedniške volitve v Združenih državah in ob bok dejanskim kandidatom postavili glavnega lika iz serije, ki prav tako kandidira za predsednika.
V kategoriji glasbe sta bili podeljeni dve veliki nagradi in sicer je prva šla v roke Beyonce za sporen video spot Formation, druga nagrada pa je bila prav tako podeljena kontroverznemu oglasu Domov za božič nemškega trgovca Edeko.
New York Times je za akcijo virtualne resničnosti “NYT VR” in film Displaced, ki prikazuje zgodbo treh otroških beguncev, prejel nagradi v kategorijih mobilnih akcij in zabavništva.
V kategoriji mediji je slavil Burger King, ki je v čast dnevu miru (21.9.) povabil največjega tekmeca McDonald’sa, da skupaj ustvarita McWopperja – burger za svetovni mir. V primeru doseženega premirja bo Burger King na svetovni dan miru odprl enodnevo pop-up restavracijo, kjer bodo postregli z McWopperjem.
V kategoriji inovacije je veliko nagrado prejel Google za AlphaGo, računalniški sistem, ki je prvič premagal najboljšega človeškega igralca na Go, starodavni igri, ki je veliko bolj zapletena, kot šah.
V tekmovalni skupini spletnih akcij sta bili podeljeni dve veliki nagradi in sicer kampanji The Next Rembrandt in Justino.
Kampanja, ki s pomočjo podatkov ustvari popolnoma novo sliko v stilu starega mojstra.
https://www.nextrembrandt.com/
Božični oglas zasnovan za špansko loterijo na ganljiv način pripoveduje zgodbo hišnika.
DB Export, pivovarna na Novi Zelandiji, je s pomočjo agencije zasnovala kampanjo, kjer želijo povečati prodaja pivo na račun okolju prijaznega ravnanja. Blagovno znamko piva so povezali s ponudnikom biogoriva Gull in omogočili, da se ostanki pivovarskega kvasa namenijo proizvodnji posebnega biogoriva, ki so ga lahko kupci piva dobili po nižji ceni.
V kategoriji dizajn je prejemnik nagrade Panasonic s kampanjo Life is electric, ki prikazuje količino energije v posamezni bateriji.
V kategoriji produktnega oblikovanja pa Jacquard, kjer gre za posebno tkanino, ki omogoča pretvorbo analognih stvari, kot so majica, rjuha ipd., v površine, ki omogočajo funkcijo na dotik.
Zgodba o fantu in pingvinu zasnovana za blagovnico John Jewis je prejela nagrado v kategoriji Kreativna učinkovitost, v lanskem letu pa je bil ta spot dobitnik velike nagrade v kategoriji film.
Francoska agencija 84.Paris je ustvarila interaktivno izkušnjo ob deseti obletnici založbe.
Kampanja za KFC, ki je delo agencije Ogilvy & Mather Johannesburg je prejela nagrado v kategoriji radio.
https://soundcloud.com/ogilvy-joburg/sets/kfc-the-everyman-meal
Veliko nagrado v kategoriji direktnega oglaševanja je prejela kampanja The Swedish Number, ki je bila zasnovana ob 250. letnici sprejetja zakona za odpravo cenzure.
Indijska agencija Mindshare Mumbai je dobitnica velike nagrade za ustanovitev prve transseksualne glasbene skupine v Indiji v sodelovanju s proizvajalcem čajev Brooke Bond Red Label.
Kampanja The Organic Effect, ki je nastala pod okriljem agencije Forsman & Bodenfors je dobitnica velike nagrade v kategoriji PR. Namen kampanje je povečati zavedanje o organski hrani in okrepiti tržni položaj švedske verige Coop.
Ogilvy in FCB Inferno sta v sodelovanju s Phillipsom zasnovala kampanjo, kjer so zbrali 18 posameznikov s kroničnimi težavami dihanja, jih združili z zborovodjo in jih ponovno naučili peti.
Pearson, izobraževalno založniška družba, je v sodelovanju z agencijo FCB Inferno zasnovala globalno kampajo za boj proti nepismenosti.
Vir: Adage.com
V novi izdaji Marketing Magazina je Nika Serdoner zbrala glavna sporočila prve mednarodne konference WFVConf 2022, kjer smo v sklopu predstavitev inovacij govorili o vplivu VR tehnologije na ustvarjanje edinstvene uporabniške izkušnje.
...
Z Natureto smo ustvarili kampanjo »Vlagaj vase« s katero spodbujamo k zavestnemu osvajanju novih znanj in veščin za razvoj na področju osebne rasti, kariere, medosebnih odnosov in fizične zmogljivosti.
V preteklih šestih mesecih smo ENKIpo povečali za 3 novopečene ENKI-je in po končanih dopustih, uspešnih Websijih in konferencah je prišel čas bildanja ekipnih mišic in spoznavanja tima zunaj pisarnišnikega teritorija. Nekega deževnega...
Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.