
Na spletu se pojavlja vedno več spletnih strani z mnogimi multimedijskimi elementi – najbolj pogosti so videi in slike ter kombinacija vsega, kar zapakiramo v lične carousele (vrteče galerije, vrtiljake). Vendar se je potrebno na koncu vprašati, kaj sploh želimo od spletne strani. Ali želimo hitro spletno stran ali pa spletno stran, na kateri predstavimo vse storitve, dejavnosti in produkte, ki jih ponujamo svojim obiskovalcem?
Številni gradniki, kot so videi (npr. YouTube embed videi) in slikovni carouseli, lahko kar precej obremenijo spletno mesto, ki lahko na koncu dosega obraten rezultat od želenega – z veliko vsebine, predvsem video in slikovne, smo želeli predstaviti kar največ, dosegli pa smo kaznovanje s strani Googla zaradi predolgih nalagalnih časov. Seveda se morajo skripte za YouTube predvajalnik naložiti iz zunanjih virov. Ob nalaganju vsakega videa (v kolikor gre samo za embed) se mora spletna stran, ki prikazuje vsebino, povezati na YouTube strežnike, od koder prenese predstavitveno sliko in skripte, ki so potrebne za delovanje videa. Podobno, pa vendar ne tako drastično je s carouseli – čeprav morda na ekranu naenkrat prikazujemo eno, dve, tri ali pet slik (tudi videe se lahko doda v te carousele), jih je lahko v teh carouselih hkrati tudi po 20 ali 30. Seveda se morajo vse slike naložiti na stran, da ne bi ob premikanju prihajalo do tega, da se kakšna ne bi prikazala.
Pri tem si lahko pomagamo z rešitvami, kot je t. i. LazyLoad, ki najprej naloži slike, ki so oz. so predvidene za takojšen prikaz v vidnem območju, nato pa nadaljuje z nalaganjem tistih, ki se lahko prikažejo kasneje ob premikanju po galeriji. Vendar tudi to ne reši »težave«, ki jo predstavlja prenasičenost spletnega mesta z vsemi vsebinami, ki jih želimo prikazati, saj bodo Googlovi crawlerji še vedno zaznali večje število slikovnega/video materiala, ki ga je potrebno naložiti in poindeksirati; zatorej se lahko te strani ob slabših nalagalnih časih celo kaznuje s slabšim rankingom.
Najboljši recept za optimalno nalaganje posamezne spletne strani je torej dobra mera pravih podatkov, pa četudi to pomeni en klik več, saj bodo na ta način številne strani razbremenjene prevelikih količin podatkov.
Za radovedne.
Na podelitvi NETKO nagrad so nas 3x poklicali na zmagovalni oder, poleg tega pa smo osvojili še 3 druga mesta in 2 tretji mesti!
Tudi letos se Dan družbenih omrežij ni odvil brez naše ENKIpe. Vas zanima, kaj je novega in kaj se nam še obeta v novi eri družbenih omrežij? Berite dalje ...
Partnerji nam zaupajo, ker vedno najdemo prijazne, intuitivne in strateške rešitve za končnega uporabnika. Dobrodošli, da vas navdušimo.